[tek]zwart paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha

Re: [tek]zwart paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 14:04

door het scannen valt ongeveer de helft van de diepte weg. Onze oude scanner kon het wel maar manlief moest zonodig Vista installeren en daar paste de oude scanner niet bij. De nieuwe scanner scant lang niet zo mooi vindt ik, maar dan krijg ik het geijkte commentaar: dan koop je zelf maar een eigen pc met eigen scanner. Grrrr, mannen Haha!
Ik heb hem nu in een lijst met zwarte passepartout maar dat is zo donker en triest dat het wel een overlijdingsadvertentie lijkt. Ik ga dus op zoek naar een beter kleurtje passepartout.
Ik ben als tegenstelling op eze nu bezig met een vrolijke lente arabier. Echt het andere uiterste van deze. Misschien wel grappig om ze thuis naast elkaar op te gaan hangen als jing en jang Knipoog

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 14:05

Wow het is echt super mooi!!!
Echt knap..

ReBeL_Valibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 14:06

wow!!! Prachtig zeg! Pling

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 00:24

Wow! Wow! wat een giga mooi koppie en die uitdrukking vind ik echt onwijs goed gedaan! Ik denk dat een roodbruine (1 v.d. kleuren die in de vacht zit) of mss zelfs wel een nog wat lichtere passepartout deze tekening mooier laat uitkomen. Prachtwerk dit OK dan!