[tek] Pladykt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re: [tek] Pladykt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:13

Dus jij knipt die grotere vellen zelf naar maat? Die zijn niet in gewoon al in A4 verkrijgbaar, ik heb namelijk ook naar fotokarton uitgekeken maar dat is alleen wit Clown

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 23:16

Ghi, ik kijk eigk altijd meteen naar het rek met grote vellen maar meen de laatste keer in mn ooghoek een rek met A4tjes te hebben zien liggen Clown .
Ik snijd ze idd altijd zelf op maat. Maar alleen wit? Hier hebben ze altijd vanalles aan kleur! Bij kantoorboekhandels ligt dat karton trouwens ook vaak Lachen .

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:39

Hélémaal gaaf, dit is écht Pladykt! Mijn complimenten, wát een tekening, blijf er naar kijken....

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:58

Wauw echt prachtig gedaan zeg!!!!!!!!

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:43

Naomi21 schreef:
Dank jullie wel allemaal Bloos *LOL* !

Iwan_Fjord schreef:
Lachen Erg mooi gedaan, denk dat je het niet zo opviel omdat de foto een achtergrond heeft? En daardoor je het niet zo opviel?
Haha! Zie trouwens dat je zwart papier hebt, welke gebruik jij nou daarvoor? De enige gekleurde papier dat ik steeds kan vinden is een blok met meerdere kleuren Verward en die hoeft ik niet :p

Hihi ik bedoelde eigenlijk de foto van de tekening en de tekening in het echt Knipoog . Foto's van een tekening kunnen er soms zo anders uitzien dan de tekening zelf, iig bij mij Bloos .
Ik gebruik fotokarton, dat wordt in grote losse vellen verkocht bij de Bruna en bij andere boekhandels.
Blok met meerdere kleuren? Ik denk haast dat je speciaal pastelpapier bedoeld? Vaak is dat erg grof en bij mij bevalt dat niet zo Lachen .

Haha! nee hahah ik weet niet hoe die van jouw in het echt eruit ziet Knipoog
Ja klopt dat blok met meerdere kleuren is "echt" pastelpapier. Ik ga dan binnenkort even opzoek naar fotopapier Lachen wil ook een wit/grijs paardje gaan tekenen en dan komt toch mooier uit denk ik op zulk papier gezien je voorbeeld Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:45

Wauw....
*eerbiedige stilte*

Maar omdat dat niet mag op UK, toch nog een wat zinnigere post. Wat een schitterende pastel, zo vol detail en zo.. echt! Hij komt inderdaad van het papier afgestormt.
Linkerkant zie ik ook niks storends aan.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:02

heel erg mooi gedaan zeg!!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 21:47

Bedankt voor de fijne reacties Ja !

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 09:13

Wauw, weer een echt sprookjespaard heb je hier neergezet hoor! Doet me een beetje denken aan die met de drie galopperende paarden door het water. (Die was toch wel van jou he?)
Echt een heel mooi werkje, vanuit een perspectief wat ik persoonlijk erg lastig vind. Gebogen benen recht van voren tekenen blijf ik gewoon moeilijk vinden, maar deze zijn echt heel mooi gedaan.
Het hoofd... Tsja, ik heb eens even zitten staren, maar het enige wat misschien nog kan is dat je het voor ons linker neusgat van onderen iets duidelijker begrenst. Het is wel zo dat de schaduw uit het 'gat' een stuk over de neus valt, maar het is nu wel erg langgerekt geworden in vergelijking met de rechter, die heel mooi 'rond' is.

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 11:07

Dank je wel elanor Ja !
Dat neusgat, daar zit idd wat in... Als ik tijd heb ga ik kijken of ik daar nog iets aan kan doen Lachen .

Maar die 3 paarden in het water zijn echt van Remy Knipoog .