Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Nouks schreef:Haha, ik zie dat je wat met mijn advies gedaan hebt
Ziet er goed uit hoor. Vind alleen nabewerking (haar?, dat linkeroog...) wat minder. Waren die je op het origineel niet zacht genoeg?
Frozenstar schreef:Hoe vind je hem trouwens Natasja91?

Frozenstar schreef:De foto is al heel oud, van een ooit mislukte shoot waar ik 100 euro voor betaald had, Gelukkig kan je met bewerken veel doen.
Fairie schreef:Frozenstar schreef:De foto is al heel oud, van een ooit mislukte shoot waar ik 100 euro voor betaald had, Gelukkig kan je met bewerken veel doen.
In dat geval moet je niet de tag [FOTO] gebruiken want dat zegt dan dat je de foto zelf hebt gemaakt, en wat ik hier van begrijp is dat je de foto niet zelf hebt gemaakt, enkel bewerkt.
Je titel klopt dan dus ook niet, want dit is niet de eerste high key die redelijk gelukt is. Maar een bewerking. Daarnaast vind ik het ook redelijk lef hebben om je eigen copyright op een foto te zetten die je zelf niet hebt gemaakt.
of niet?!
?!
!
)_ Frozenstar schreef:Ik heb toch zelf de foto bewerkt? Dan mag ik er toch zeker een copyright op zetten? Want ik heb hem bewerkt. Op mijn site staat ook dat ik hem bewerkt heb.
En laten we AUB die discussie over High Key nokken. Want hier wordt ik gestoord van. Grappig nl. dat iedereen dacht dat dit een High Key was, voor dat ik het zei.
Faelivrin schreef:Voor mij was het dus wel een High Key, daaronder versta ik bewerkte High Key's (de onorginele dus) en de echte. Misschien fout maar zo zit het nou eenmaal in mijn hoofd.

Flutfotograaf of niet, HIJ heeft de foto gemaakt.