[Tek] Daisy van Dydy in houtskoolpotlood..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nelleke_H

Re: [Tek] Daisy van Dydy in houtskoolpotlood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:10

Mooi Wendy!! Ik zou de volgende keer wat egaler proberen te kleuren en wat maar contrast aanbrengen. Dus donder stukken wat donkerder en de lichte stukken nog lichter. Is wel erg lastig. Want dan moeten ook de overganegn nog vloeiend blijven. Maar een super werkje hoor en gewoon lekker blijven dooroefenen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-06 22:15

Vond het idd moeilijk om het mooie egaal te krijgen.. Had ook wat ruzie met het papier en m'n potlood (harde stukjes). Zal volgende keer nog zachter doen Ja Overgangen en het contrast vind ik ook nog moeilijk ja. Ben allang blij dat ik het nu een beetje op de goeie plek krijg. Nu nog beetje leren wat hoe donker moet en wat lichter.. Dankje voor je tips, kan ik zeker wat mee Ja

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 01:38

Netjes gedaan Wendy Ja
Tips voor een volgende Clown ik vind het oog wat aan de lichte kant. Helemaal zwart hoeft niet maar m.i. had het wel ietsje donkerder gemogen. Ook het snebje is niet helemaal dezelfde vorm als op de foto maar buiten dat vind ik dit een hele nette tekening!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 10:13

Dankjewel voor de tips Haha!