Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
doerakje schreef:Vind het werkelijk nergens op slaan!!

doerakje schreef:Vind het werkelijk nergens op slaan!!

Gearl schreef:doerakje schreef:Vind het werkelijk nergens op slaan!!
Rot jij eens op uit mijn topic zeg. Lees ten eerste mijn beginpost, dit soort commentaar hoef ik niet en dit soort mensen al helemaaal niet.
Daag
. 

kristie schreef:Ik vind dat dit commentaar wel gegeven 'kan' worden, maar onderbouw het dan, en geef aan waarom je het 'werkelijk nergens op vindt slaan', wat ik overgins een redelijk kinderachtige opmerking vind. Maar dat even terzijde.
Aan de ene kant vind ik de foto eng, maar aan de andere kant moet ik er naar blijven kijken omdat het zo fascinerend is.

Miss_Montana schreef:Ik vind het een mooie foto hoor, op de een of andere manier moet je ernaar blijven kijken
.

Maar dat was wel moeilijk, inkt is onhandelbaarder dan echt bloed. Het liep heel snel uit en droogde anders in dan echt bloed. Maarja, het moest maar even zo 
Echt Wauw ! Gearl schreef:Foto is gemaakt met een spiegelreflex. De kwaliteit was prima (sowieso een hoge ISO, dat wel), maar door de heftige zwartwitomzetting, het contrast en de highlights die erin zitten is die ruis nog meer naar boven gekomen. Ik heb zelfs nog ruis toegevoegd. Ik had dit alles kunnen omzeilen, heb ik nog geprobeerd, maar het was niet mooier.
Nee, heb geen lippiercing. Bloed is gedaan met rode inkt, die er vervolgens bitter lastig weer vanaf ging..Maar dat was wel moeilijk, inkt is onhandelbaarder dan echt bloed. Het liep heel snel uit en droogde anders in dan echt bloed. Maarja, het moest maar even zo
Bedankt iedereen, ik had dit echt niet verwacht

Maar ik vind hem erg mooi, super. En de 2de versie vind ik ook het beste.