Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Vue schreef:Zoveel is de huid niet bewerkt, hij is alleen zachter gemaakt voor een intense sfeer bij de foto's.
Niks bijzonders.
Vende schreef:Ik vind het jammer dat de huid te veel is bewerkt

Maar goed, huidbewerking is een hele andere discussie.. terug naar de foto's.
Faelivrin schreef:Vue schreef:Zoveel is de huid niet bewerkt, hij is alleen zachter gemaakt voor een intense sfeer bij de foto's.
Niks bijzonders.
Misschien ligt het dan aan mijn laptop beeldscherm maar ik zie hele ruwe overgangen, ik ZIE het verschil tussen de kleur in lijntjes. Het orgineel daarintegen van de foto met de kop thee vind ik veel mooier en veel beter. De huid is daar natuurlijk, en dat past juist zo goed bij deze foto's. Niet alles hoeft perfect te zijn en van zichzelf heeft ze al een mooie huid, vind ik. Hij is wat 'ruw'. Maar dàt is juist mooi bij deze foto's, het natuurlijke hoor je te benadrukken. En dat mis ik.

Jettie schreef:De huid vind ik dan juist weer zorgen voor de zachte uitstraling van de foto'sMaar goed, huidbewerking is een hele andere discussie.. terug naar de foto's.

Jettie schreef:De huid vind ik dan juist weer zorgen voor de zachte uitstraling van de foto'sMaar goed, huidbewerking is een hele andere discussie.. terug naar de foto's.
Haha als het je stoort mag je dat natuurlijk zeggen, dat hoort helemaal bij de foto. Maar ik doelde meer op de discussie wel / niet gladde huidbewerking in het algemeen

Jettie schreef:Dat bedoelde ik idd.Haha als het je stoort mag je dat natuurlijk zeggen, dat hoort helemaal bij de foto. Maar ik doelde meer op de discussie wel / niet gladde huidbewerking in het algemeen