Misschien heeft ze die camera juist wel gekocht, om zo meer te leren over fotografie, en er zo mee verder te komen.
En tuurlijk, veel mensen weten dat soort dingen dan blijkbaar al, maarzoals Pam al zei,
al doende leert men!
Veel succes!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Medousa schreef:gutgut, wat een gezelligheid weer hier!
Ik proef hier een beetje dat de bokkers die zeggen professioneel te fotograferen het niet kunnen hebben als andere bokkers ook een srl kopen.
Wat maakt het nou uit?
Koop de ts het van jullie geld?
hebben jullie er problemen mee?
Tjee, laat haar lekker blij zijn met haar camera.
@ts:
Leuk hoor, gefeliciteerd met je nieuwe camera!
Tis voor mij ook voor het eerst dat ik hoor dat je niet via het lcd schermpje foto's kan maken.
Maargoed, kennenlijk op bokt wordt je dan direct als heel dom gezien,
het lijkt mij dat je je meer druk maakt over hoeveel megapixel die heeft of hoeveel zoom oid en niet of je via het lcd schermpje foto's kan maken of niet,
is zoiets waar je thuis tegenaan loopt.
iig, ik ben benieuwd naar een foto met je nieuwe camera!

Medousa schreef:een mooi voorbeeld van generalisatie. ik hoor sowieso erg weinig mensen zeggen dat ze professioneel kunnen fotograferen. ja, sommigen denken wat te goed van hun eigen kunnen, maar that's it, over het algemeen.de bokkers die zeggen professioneel te fotograferen
Sunrise_ schreef:als je voor het eerst gaat paardrijden stap je toch ook niet gelijk op een hete hengst?Misschien heeft ze die camera juist wel gekocht, om zo meer te leren over fotografie, en er zo mee verder te komen.

Butterfly14 schreef:toch ook wel erg opvallend dat ze niet reageerde op de vraag waarom ze nou precies die cam gekocht heeft.

Butterfly14 schreef:die vraag was voordat ze zei niet meer te reageren
als ze wat lef had gehad, én een reden, had ze die dus nog neer kunnen poten.![]()
maar, ik denk niet dat dat het geval is.

En een canon 400D is nog niet eht profesioneel als je het vergelijkt met wat er allemaal te koop is. Maar goed ik kan het van jullie wel snappen hoor