Allereerst allemaal bedankt voor de reacties. 
Het sfeertje wat er gisteren in het bos was, is goed over gekomen gezien ook diverse reacties.
De foto's zijn genomen op de automatische stand, maar dan wel zo dat er gespeeld is met onderbelichting/overbelichting. Het zonnetje scheen volop dus ook dat was aan de ene kant heel aangenaam, maar tijdens het maken van de foto's was al wel snel duidelijk dat sommige dingen te overbelicht bleven en dat dat niet te corrigeren was.
De foto's zijn overigens gemaakt met een Panasonic FZ10.
De derde foto was het blaadje rechts inderdaad storend. dat zag ik toen ik de foto's hier al geplaatst had.
Haar handje links dat er niet helemaal op stond was inderdaad jammer. Ik snap dat hoe Katja de foto heeft uitgesneden dat het dan beter is. Persoonlijk wil ik er een volgende keer ook op letten dat of het handje er helemaal op staan of niet.
Even tussendoor, ik vind het niet erg wat Katja hier met de foto van Sanne gedaan heeft. Ik begrijp wat ze me wil vertellen en dat is alleen maar verduidelijkt door de foto die ze geplaatst heeft. Daarbij kent Katja mij al langer als vandaag en weet ze dat als ik iets plaats en er kritiek op vraag ik ook open sta voor opbouwende kritiek waar ik eigenlijk zelf alleen maar beer van kan worden. Dus "No-hard-feelings" van mij uit naar haar actie.
Dat bij de laatste foto links wat meer ruimte had gemogen en rechts wat minder, was ook iets wat na het maken van de foto me duidelijk werd. (Maar goed, zo'n druk dametje als Sanne fotograferen, valt ook nog niet mee
)
Ik zal binnenkort nog eens wat gaan spelen met de onder-/overbelichting. Bedankt voor de tip zover