[foto] De 1e opdracht voor school.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Re: [foto] De 1e opdracht voor school.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:39

Natasja91 schreef:
Ik ga even lekker apart doen Haha!
Ik vind nummer drie echt ontzettend leuk!
Ik weet niet waarom, maar hij spreekt me verschrikkelijk aan!

Ik vind 3 ook het leukst Lachen Echt een grappig sfeertje, beetje oud maar toch.. weetikhet Haha! Gewoon leuk..
Bij de eerste foto inderdaad jammer van de caravan en alles (o.a. het licht) op de achtergrond
Tweede foto ook weer jammer dat er zoveel andere (afleidende) dingen zijn
Derde foto vind ik dus heel gaaf Lachen Misschien nog leuker als je net het onderste stukje van de sportschoenen ook had gezien
Vierde foto niet zo interessant, jammer van de vieze ruit en weer andere afleidende dingen (plant, tuinstoelen)
Laatste foto jammer van alle schaduwen en dat je het linkse stukje van die hoorn (?) net niet ziet

Mactime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 19:35

N_atasjaa schreef:
Waarom niet Mactime, met dat je ze niks vind kan ik niet zo veel namelijk Lachen

@moodindigo, zit op het sint lucas in boxtel

Ik vind op elke foto wel iets storends terug, ik zie op de laatste foto na ook absoluut niet dat de fotografe iemand is die hier een opleiding voor volgt.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:07

RoWi schreef:
Erg leuke foto´s. Zit je toevallig op het Sint Lucas in Boxtel?? Daar zit ik iig.

Groetjes Sanneke

Offtopic, vriendin van me zit ook op t lucas, 1ste jaar. Adrienne heet ze Lachen Maar goed, het is grote school dus je zult der wel niet kennen Tong uitsteken

Iiig, foto's, vind ze niet geweldig. Wat wel een gaaf idee is, maar niet echt orgineel meer, is : Op viaduct van boxtel richting schijndel, boven de a2, als het donker is, met een statief en lange sluitertijd foto's maken. Krijg je zelfde effect als wat jij nu hebt, alleen dan met 100 keer zoveel auto's..

N_atasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 19:58

Mactime schreef:
N_atasjaa schreef:
Waarom niet Mactime, met dat je ze niks vind kan ik niet zo veel namelijk Lachen

@moodindigo, zit op het sint lucas in boxtel

Ik vind op elke foto wel iets storends terug, ik zie op de laatste foto na ook absoluut niet dat de fotografe iemand is die hier een opleiding voor volgt.

Dat vind ik een beetje banketstaaf, zeg toch dat dit mijn eerste opdracht was en de eerste keer dat ik met zo'n camera werk.

Je kunt niet van mij verwachten dat ik al een top fotograaf ben, want dat is juist wat ik dan moet leren! Sigaar