Hier stap één dus.
De volgende stap zal ik er bij zetten wanneer die af is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

helemaal geweldig! kan niet wachten tot hij af is

Citaat:Enne. Jullie waren wel benieuwd naar mijn reactie, nu ben ik benieuwd naar jullie reactie over het feit dat je mij nu wél geloofd of nog altijd niet? Of blijft het nu stil, dat het feit bewezen is dat ik het wel helemaal zelf gedaan heb?
Citaat:Als ik het verkeerd heb, sorry![]()
By the way: ik doe het je niet na ! JoSav schreef:Ik plaats hier vooralsnog mijn kanttekeningen bij. Er zit een subtiliteit in het 'uitgewerkte' gedeelte die niet te zien is in de 'globale inkleuring'. Wat meer tussenstappen zou die kanttekeningen misschien weg kunnen halen? Ik schilder namelijk digitaal voor de kost, vandaar mijn twijfels, ik ken mijn technieken en die van vele collega's. Ik heb het ook voorgelegd aan anderen... die zijn minder subtiel als ik vooralsnog ben. Meer tussenstappen graag.

QuirA schreef:JoSav schreef:Ik plaats hier vooralsnog mijn kanttekeningen bij. Er zit een subtiliteit in het 'uitgewerkte' gedeelte die niet te zien is in de 'globale inkleuring'. Wat meer tussenstappen zou die kanttekeningen misschien weg kunnen halen? Ik schilder namelijk digitaal voor de kost, vandaar mijn twijfels, ik ken mijn technieken en die van vele collega's. Ik heb het ook voorgelegd aan anderen... die zijn minder subtiel als ik vooralsnog ben. Meer tussenstappen graag.
Komen er aan.
Edit: Ik zal nu eerst een oog maken, maak hem dan in het groot zodat je duidelijk de stappen kan zien.