Het maken van die sokken aan de benen is zo makkelijk nog niet, dat is een hoop gefreubel en heeft me de nodige ergernissen en frustraties gekost. Dat was om het zo te noemen 'the hard part'.
Mientjuh: Komt denk ik door het perspectief van waar uit de foto is genomen. Op onderstaande foto is dat effect er niet. 
Wilgje2003: Ik ben blij dat je hem mooi vind! Fijn gevoel voor mij ook!
Wuis: Het is een keer heel wat anders, en niet wat iedereen zal verwachten na al die fantasy custom ponys. Ik begrijp wat je bedoeld betreft het schilderen van de body. Ik heb tóch bewust gekozen voor de mini streepjes (die als je goed kijkt, ook in een schading zijn geschilderd
). Een MLP is in een egale bruine kleur niet zo als hij zou moeten zijn. In tegen stelling tot Breyers, die dat prima aan kunnen (natuurlijk
)
Een MLP is te rond van vorm, te 'designed' en heeft een te erg 'ik ben roze' imago om een bruine kleur met trots te kunnen dragen. Om alles een gedetaileerder effect te geven op het gebied van schading en 'paintings-skills' heb ik er voor gekozen om een vacht structuur te schilderen in verschillende tinten bruin, en een beetje zwart.
Realisme is niet wat ik nastreef met een MLP custom. In dat geval zou ik dus beter Breyers kunnen gaan schilderen 
Betreft die pluisjes; het hairen van die benen is zooooo enorm moeilijk. Dat doe je niet even binnen een kwartiertje (of een uurtje). Persoonlijk ben ik heel blij met dit behaalde resultaat. Ik heb het nog niet eerder gezien dat iemand de benen voorzien had van haar, en wilde het dol graag proberen.
_Lorette_ / Wuis: Die brother pony's zijn dus ook echte mannelijke ponys. Volgens Hasbro zijn alle overige pony's meisjes 
De brother pony behoord tot de G1 ponys, en alle ponys die ik customize zijn G3's, en daar wil ik het ook graag op houden. 
Dookie: Dat was ook een van de ideeen die ik mee genomen had vanaf het begin. Toch daar vanaf gestapt omdat het eigenlijk niet te doen is. Om 1 been te voorzien van haar zijn er 6 tot 8 lange sneeen gemaakt, per been. Voor het hairen van het gehele been kan dit niet.
Een foto vanaf de zijkant van de pony:

En 2 van een aantal foto's van Rolex, die ik had als referentie materiaal: