Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

lovemonami schreef:Borisjuuh:
als je het tegen mij had sorry maar ik bedoelde dit is de mijne
_joellover_ schreef:vraagje er word toch iemand gekozen hier uit voor volgende week ??
krijg je daar dan bericht over ofzo ??
Borisjuuh schreef:_joellover_ schreef:vraagje er word toch iemand gekozen hier uit voor volgende week ??
krijg je daar dan bericht over ofzo ??
Ik had een berciht gegeven dat het om de 2 WEKEN was. En ja dan krijg je een p'b'tje maar we loten eerlijk, we hebben ook geen voorkeur.
vond het wel leuk 
) is verliefd op Whisper, maar die staart weer verliefd naar andere paarden in de verte... Best sneu eigenlijk. 
Ik denk dat een filtertje over het andere paard mooier geweest zou zijn, nu is ie zo "scherp". Wel een leuk idee!
Jammer dat je het touw bij Whisper weggewerkt hebt, het was -denk ik- mooier geweest als het leek alsof iemand de beide paarden vasthield. Verder een heel leuk idee, zoiets wilde ik ook doen.
Persoonlijk had ik een filtertje over het meisje gehaald, zodat ze wat "vager" zou worden, nu is het meisje "scherp" en Whisper "vaag", wat een beetje nep lijkt. Verder is het ringetje van het halster wat verknipt.*muggenzifter
*. Maar goed...ik vind hem echt hartstikke leuk! 
Ik vind het hek een beetje raar eigelijk.. Of hoort dat? Borisjuuh schreef:@Victory-Boy: Goed gedaan! Dat Ruis past er ook wel bijIk vind het hek een beetje raar eigelijk.. Of hoort dat?
_joellover_ schreef:ja zou ik ook wel willen ..
ach ik blijf gewoon mee doen :d
Waarschijnlijk word je vast wel eens uitgeloot!
no comment!