Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
) Jij hebt echt super talent.

Ik verkoop korset fournituren, korset en victoriaanse patronen en maak korsetten. Mensen met een 19e eeuwse koets die in periode correcte kleding wensen te gaan, mensen die Victorian Gothic mooi vinden en er (voornamelijk) rouwkleding mee maken en mensen die graag zelf een korset maken! Er bestaan Dickens (Charles Dickens) toneelgroepen en het laatste thema op de EFF was Jules Verne en Neo-Barok. 
En accesoires zoals Battenburg kanten parasollen in meerdere kleuren, bijpassende waaiers en zeer binnenkort ook Cameo broches! 

) 

het kostuum is een voorbeeld van de patronen, als iemand toch graag heeft dat ik het maak gaat dat in overleg, bij serieuze interesse wordt er een offerte opgemaakt. Er gaat 8 tot 12 meter stof in zitten in een jurk/kostuum, dus het is ook afhankelijk van de kosten van het materiaal.

op deze stof (ook al is het dan geen puur natuurlijke stof) en vond ik de kleur combinatie erg aanspreken, deze is voor mezelf gemaakt, dus ja ik ga deze zeker dragen.
Tegenwoordig heb je ook geen walvisbaleinen of verenbaleinen meer dus tenzij je heel kritisch let op wanneer ze staal gingen gebruiken is iets al niet 100% periode correct. 
dan weet ik je te vinden............. WAT ontzettend mooi zeg! 
het liefst zoveel mogelijk opsmuk en tierelantijntjes. Maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening

Als ik ooit ga trouwen...