[Verhaal] Vakantie in Florida

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lautj_Moedj

Re: [Vrh] Vakantie in Florida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 07:58

Gna gna Extreme duivel Clown
Blijf het zeker volgen Haha!

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:56

Oeh ik ben gemeen Extreme duivel
En ik heb... SANDER Haha! Haha!
DANKJE TESZ Haha! Haha!
maar wat het grappige is Tong uitsteken
ik lees dit net en vanmiddag zijn ik en 2 vriendinnen er achter gekomen dat hij mij leuk vind Haha! Haha!

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 20:30

Whahaha Tong uitsteken

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 13:46

goed stuk man Haha!

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 14:04

ben alweer bezig met het volgende stuk Haha!

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 16:50

GEWELDIG Tong uitsteken
Whaha val wat heb jij toch weer een geluk Knipoog

Off-topic; Vind hij je echt leuk !! Haha!

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:27

check berichtje in cahama topic Tong uitsteken

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 17:21

sorry dat het dit keer zolang duurt maar mijn verhaal staat op de laptop van min papa en die is weg komt morgen terug Knipoog

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:11

oke maakt nie uit Tong uitsteken

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 07:31

Ik hoop dat er vandaag een nieuw stuk komt! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:15

Moderatoropmerking:
Mag ik jullie aandacht even voor de dienstmededeling : viewtopic.php?f=68&t=657249 Dit topic heeft nog geen 5 pagina's bereikt, dus nu kunnen jullie nog laten zien dat het topic het waardig is om CB te blijven staan of niet Lachen

Lautj_Moedj

Re: [Verhaal] Vakantie in Florida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:39

Tessa: Doe je dadelijk het volgende deel op bokt zetten?? Ben benieuwt hoe het verder gaat Haha! Ik wil weten hoe het afloopt Clown

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 07:45

Nou hier is deel3 1541woorden. WEet iemand trouwens een andere titel want ik vind de titel niet meer kloppen Tong uitsteken Nou ja veel leesplezier
Citaat:
Dan hoort hij een knal en hij hoort Valerie heel hard schreeuwen. Dan wordt er opgehangen. Sander zijn gezicht wordt wit. “Wat is er?” vraagt Debby. Sander antwoord niet en rent huilend richting de uitgang van het park. Hij is zo kwaad, zou Valerie dood zijn? Nee toch dat kan niet, is zijn nichtje dan zo wreed. Hij loopt het hotel binnen en rent meteen door naar de hotel kamer van hem en Valerie. Alle spullen van Valerie zijn verdwenen en zijn spullen liggen door heel de kamer. Waar zou ze zijn? Waar zijn d’r spullen? Een hele hoop vragen gaan door Sander heen. Dan loopt ie naar de receptie en vraagt welk kamer nummer Nikki heeft.
“Even kijken... Aha Kamer 147.” antwoord de vrouw achter de balie. Als Sander net in de lift staat hoort ie weer een knal. Als ik maar optijd ben, denkt hij. Hij is bij kamer 147 aangekomen. “NIKKI!!! DOE OPEN!!!” schreeuwt Sander. De deur word open gedaan. Hij ziet Valerie in de deur opening staan. “Valerie!! Je leeft nog. Ik dacht dat je dood was.” Op het moment dat Sander dat zegt hoort hij een knal en zakt Valerie in elkaar. Hij ziet Nikki langs haar staan met een pistool. “Dit is jou straf, je had niet tegen Debby moeten liegen.”zegt Nikki. “Maar dat is toch iets tussen mij en Debby jullie hebben het recht niet je er mee te bemoeien.”zegt Sander verdrietig en kwaad tegelijk. Dan word Valerie richting Sander gegooit, hij neemt haar mee naar hun kamer. Nu ziet Sander dat er een verdovingspijtje in Valerie haar rug zit. Ze is dus helemaal niet dood!!! Sander is zo blij. Hij legt Valerie op het bed en gaat zelf wat te eten bestellen. Ondertussen is Debby nog steeds in het park. Tring Tring haar mobiel gaat af. “Met Debby” “Haaij met Nikki, we hebben Sander flink te pakken gehad. “Huh hoezo? Vertel!! “Nou we hebben met een verdovingsgeweer neergeschoten en tegenlijk met een klap pistooltje geschoten zo leek het dus of Valerie dood was. Goeie grap he!!! “Nee dat vind ik helemaal geen goeie grap, dat is echt gemeen. Hallo ben jij Nikki, ik herken jou echt niet meer!!!.” Tuutuutuut. Nikki heeft opgehangen. Debby rent zo hard ze kan naar haar auto, toevallig staat haar koffer daar nog in. Ze rijdt kei hard weg ze wil alleen nog maar naar huis. Als je bij het vliegveld is pakt ze haar koffers checkt ze snel in en gaat naar het vliegtuig. Òndertussen is Valerie weer wakker geworden. “Sanderr,, waar ben je?” vraagt ze. “Hier ben ik wat is er?” “Ik wil zo snel mogelijk naar huis toe, ik wil hier niet langer meer blijven laten we nu gaan.” “Ja dat is goed.” Ze pakken hun koffers in en gaan uitchecken. “Ow wacht check jij maar uit volgens mij heb ik mijn telefoon bij het restaurant laten liggen “ Valerie rent heel snel weg alleen rent ze niet naar het restaurant. Ze rent heel het hotel door en dan gaat ze weer snel terug naar Sander. Ze lopen het hotel uit. “Ik rijdt wel terug naar huis.”zegt Valerie. Sander zit nog niet in de auto of ze geeft plank gas.
“Wow waar ben jij mee bezig?”vraagt Sander. “Laat mij nou maar je zal het zo wel zien” Valerie draait de auto om en zet hem stil zodat ze het hotel kunnen zien. Valerie begint in een keer af te tellen. “5,4,3,2,1 0!!!” In een keer ontploft er een bom op een verdieping van het hotel. “Wat heb je gedaan!!”roept Sander. “Nou eum... ik heb een rook bom bij de kamer van Nikki, Debby, Kim en Kelly. Er kan niks gebeuren hoor het is maar een rookbommetje. Ik heb die daar neer gelegt omdat ze mij ook zoiets hebben aangedaan en me verdooft”. Zegt Valerie. “Ja maar dat is toch ..” Sander kan zijn zin niet afmaken want Valerie slaat hem bewusteloos. “Sorry schatje maar dat moet even.” Ze spuit iets in zijn arm zodat hij ook heel vals word en daardoor aan Valerie haar kant staat. “Ik weet dat het gemeen is maar het is voor je eigen bestwil.” Zegt ze . Als Sander weer wakker word zegt hij: “Wat is er gebeurt?” “Ik heb net wat rookbommetjes voor de hotelkamer van Nikki en Debby gelegt en die zijn net ontploft.” “Ow ja nu weet ik het weer, heel goed van je Vall.” En hij geeft haar een zoen. Ze word helemaal rood en draait snel haar hoofd weg. Valerie start de auto en rijdt richting het vliegveld. Als ze daar zijn pakken ze hun koffers checken ze in en lopen naar het vliegtuig. Ze moeten snel lopen want anders halen ze het niet meer. Als ze in het vliegtuig zijn kijken ze welke stoelen ze hebben. “We hebben stoel A2 en stoel A3. Wie zou er op stoel A1 zitten.” Vraagt Valerie zich af. Als ze bij hun stoelen zijn zien ze dat Debby huilend op stoel A1 zit. “Wat is er?”vraagt Sander. “Ow niks hoor, ik vindt Nikki gewoon heel erg gemeen ik gun jullie echt het allerbeste hoor.” “Dankje wel Debby, echt super fijn dat je je eroverheen hebt gezet.”zegt Sander. Ze vallen al snel in slaap. Als ze wakker worden zijn ze al bijna geland. Ze pakken hun handbagage en lopen het vliegtuig uit. Er staat iemand heel hard te zwaaien naar Valerie Sander en Debby. “Huh wie is dat meisje nou weer ?”vraagt Valerie verbaast. Sander rent super hard naar haar toe en omhelst haar. “Ik zal jullie even voorstellen aan Milou, ze is een super goeie vriendin van mij. Ik ken haar al vanaf mijn geboorte.” Zegt Sander. Valerie heeft er een slecht gevoel over, want Sander zijn ogen glinsteren zo van blijdschap. “Hallo, ik ben Valerie en dit is een vriendin van het nichtje van Sander, Debby.” Leuk jullie te onmoeten Valerie en Debby.” Sander en Milou lopen de hele tijd bij elkaar en kletsen over vanalles en nog wat. “Debby en ik gaan even in de winkeltjes hier kijken, tot zo.”zegt Valerie. Zodra ze weg zijn zegt Milou,: Wat zie jij eigenlijk in die Valerie het is echt een heks.” Sander zijn “verdoving”zeg maar is ondertussen al uitgewerkt. “Ik weet het ook niet de laatste tijd is ze echt raar aan het doen. Ze had rookbommen geplaatst in het hotel en ik herken haar niet meer terug.”zegt Sander. “Kom laten we naar huis gaan. Mijn vader kan ons wel brengen.” Zegt Milou. Als ze ziet dat Valerie en Debby er weer aankomen geeft ze Sander snel een zoen en ze lopen samen weg. Valerie begint ineens heel hard te huilen. “Wat is er Vall”vraagt Debby. “Die die die die Milou. Ik haat haar.” “Maar wat is er dan?” “Nou ik zag ze net zoenen.”zegt Valerie heel boos. “Ow wat is die Milou een kreng zeg. Wacht maar hoor we krijgen haar wel. Laten we ze achtervolgen.” Dat vindt Valerie een goed idee. Ze lopen naar de auto en rijden voorzichtig achter Milou en Sander aan. Als ze nog geen 5 min. Op de snelweg zijn slaan Milou en Sander ineens af. “Huh waar gaan die nou weer heen.”zegt Valerie. Ondertussen in de auto van Milou vraagt Sander,: “Milou, waar gaan we heen?” “Dat zal je nog wel zien.”zegt Milou met een heel gemeen stemmetje. “Wacht Milou wat ben je...”hij kan zijn zin niet afmaken want Milou slaat hem bewusteloos. Ze rijden een stukje door en komen bij een beetje een afgelegen plekje in de bossen. “Huh nou snap ik er echt niks meer van.”zegt Valerie. Dan stopt Milou haar auto en stapt uit. Ze doet de deur van Sander open en pakt een pop die op Sander lijkt uit de auto die gooit ze in de bosjes. Ze had al in de gaten dat Valerie en Debby haar achtervolgde dus ze moet hun even kwijt raken. Dan rijd ze weer weg.
“Ow nee volgens mij heeft ze Sander daar in de bosjes gegooit.”zegt Valerie “Nou laten we dan maar snel kijken he.”zegt Debby. Ze stappen uit de auto, maar dat zien ze de pop liggen. “Ow oliebol!! We zijn gewoon beetgenomen door dat kreng.” Ondertussen zijn Milou en Sander al bijna weer thuis. “Haaij Sander ben je weer wakker?”vraagt Milou lief. “Ja, maar wat is er gebeurt?” “Nou je bent gewoon in slaap gevallen verder niks hoor.” “Ow ok, ik heb trouwens al heel lang een verrassing voor je. Ik wil het je ook al heel erg lang geven, maar toen was je ineens verdwenen.” “Ow ja sorry nog daarvoor maar ik had het even moeilijk, maar wat is de verrassing nou.!”zegt Milou. “Rijd maar naar de bossen achter mijn huis toe dan zal je het zien.” Milou rijdt zo hard als ze kan naar de bossen. Als ze daar zijn zegt Sander: “Doe je ogen maar dicht. Je wil toch al heel lang een paardje. Nou doe je ogen maar open.” “Milou begint helemaal te gillen als ze ziet dat daar Figo staat. Haar lievelings paardje. “Hij is voor jou Milou. Milou rent er heen. Als Figo Milou aan ziet komen rennen begint hij te hinneken. Maar dan ineens zakt Figo in en valt op de grond.

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 08:42

Hoop dat jullie het leuk vinden

Lautj_Moedj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 09:07

Echt weer een leuk deel Haha!
ben benieuwt hoe het afloopt hoor

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:07

Super goed stuk Haha!
Ben benieuwt naar het vervolg Knipoog

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 15:45

F*ck wat ben ik gemeen Bloos!
En sander word wel vaak geslagen Tong uitsteken
Ik wil niet zo gemeen zijn Huilen
Ik heet btw opeens milou Schijnheilig Tong uitsteken
Vind het wel leuk stukje btw Tong uitsteken

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 18:21

je heet niet ineens Milou

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:18

Val_Mel schreef:
F*ck wat ben ik gemeen Bloos!
En sander word wel vaak geslagen Tong uitsteken
Ik wil niet zo gemeen zijn Huilen
Ik heet btw opeens milou Schijnheilig Tong uitsteken
Vind het wel leuk stukje btw Tong uitsteken

omdat milou veel aardiger is Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 15:54

leuk stuk!!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 12:59

Leuk verhaal Haha!
Ga maar gauw een nieuw stuk schrijven Haha!

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 16:55

het duurt nog wel even want heb net familie weekend gehad dus heb toen niet kunnen schrijven

Lautj_Moedj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 10:06

Wanneer ga je het volgende stuk schrijven?? :d

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:11

Leuk stukjee Lachen

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:34

WHAHAH geweldig Haha! ik kom ook x in het verhaal voor!
wat gebeurt er met figo Boos! !! ? niet iets ergs hoop ik he .. Boos! ?

hehe val :p ik pak je vriendje af Tong uitsteken