Ik ben blij met de leestekens
Dankjewel!!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Dankjewel!!!
kon mezelf niet helpen
hij is zo leuk!!!!!
Citaat:We liepen naar een gezellig terrasje en bestelde koffie. ‘’for how long are you in Amerika? I alreadt noticed that you’re not from England. ‘we are here for an month, and we arrived 2 days ago. ‘good.
Liv was benieuwd wat hij er mee bedoelde; of dat het mooi was dat ze in Amerika bleven of dat Peyton in Amerika bleef. Ze dacht het laatste. ‘I have to go to the bathroom, be right back. ‘Peyton keek benauwd. ‘Ze snapte niet waarom haar zus altijd zo nerveus werd onder het gezelschap van mannen. ‘ze snapte niet dat het meestal door haar kwam.
‘we’re finnaly alone. ‘Orlando zei het glimlachend. ‘should we go out some time? ‘Peyton schrok. ‘Ooh…euhm ofcourse! I would love it!
‘good. ‘When? ‘and where?
‘Peyton werd spraakzamer. Well, don’t ask me! ‘I think you now that better than me! ‘perhaps. ‘What did you fought of going to a danceclub? ‘nice! Peyton knikte meteen. ‘where? ‘Orlando glimlachte vaag en zei:’that’s a surprise! ‘Peyton begon te lachen. ‘het ijs was gebroken. ‘and when? ‘tonight? Orlando liet er geen gras over groeien. ‘all right! ‘Liv has to entertaint herself tonight. ‘Orlando lachte.
‘Zo trof Liv de twee aan. ‘druk pratend. En Peyton die charmant aan het lachen was. ‘tussen die twee kon het echt wel wat worden! ‘Heel mooi!
‘did I missed something? ‘aan de ondeugende grijns op Liv’s gezicht kon Peyton zien dat ze haar en Orlando expres alleen liet. Wetend dat Peyton niks durfde met Liv erbij. ‘de lippen van Peyton vormde de woorden: bedankt! ‘geen dank, vormde nu ook de lippen van Liv. ‘Orlando deed net alsof hij het niet merkte. ‘I will pay the bill! ‘no! we should split. ‘Peyton was het er duidelijk niet mee eens. ‘a real gentleman pay the bill for the lady. ‘Orlando stond erop de rekening te betalen. ‘fine then! ‘Orlando liep lachend weg.
‘lieve zus. Liv trok een plechtig gezicht. ‘als de man de rekening wil betalen, laat hem betalen. ‘hij heeft toch genoeg geld vulde ze er grijnzend aan toe. ‘Peyton probeerde verontwaardigd te kijken. ‘het lukte haar niet al te best. ‘Peyton en Liv schoten daarom dan ook in de lach. ‘de mensen keken geamuseerd toe.
‘Orlando kwam terug en liet er meteen op volgen: I will bring you home with my car. ‘Liv gaf Peyton een por in haar zij. ‘thanks! ‘Peyton keek venijnig naar Liv en wreef op de pijnlijke plek in haar zij. ‘Orlando had niks in de gaten.
‘what are you going to do tonight Liv? Orlando vroeg het aarzelend. ‘Peyton schrok. ‘hij had haar toch gevraagd? Vond hij Liv leuker? ‘niet dat dat gek was. ‘Liv was spontaan, een goede prater en prachtig om te zien.
‘Liv keek naar haar zus, die er pijnlijk getroffen uit zag. ‘no. I find my one way tonight.
‘all right. De auto naderde het hotel waar Liv en Peyton verbleven. ‘Peyton stapte meteen uit. ‘Liv stapte ook uit. ‘I will pick you up at eight! ‘fine! Peyton liep vlug naar binnen. ‘Liv ging haar achterna terwijl ze vluchtig haar hand opstak.
‘Orlando begreep het niet. ‘had hij iets verkeerds gezegd? Was Peyton daarom zo kortaf en zag ze er daarom zo gekwetst uit? ‘hij wist het niet. ‘hij had zich nooit meer zo gevoeld sinds Kate en hij uit elkaar gingen. ‘die vlinders in zijn buik, bij haar willen zijn. ‘En dan zou net de vrouw waar hij verliefd op was. ‘die er bovendien beeldig uitzag, hem niet moeten?
Hij zuchtte en starte de auto op weg naar zijn huis.
‘Zodra Liv en Peyton hun hotelkamer inkwamen sloot ze de deur achter zich. En vroeg: wat is er nou? Peyton keek haar kwaad aan. ‘wat is er nou? Ik zal je zeggen wat er is! Altijd, maar dan ook ALTIJD als ik op een man val moet jij zonodig de aandacht op jou vestigen zodat ik net het decor lijk dat niet bij de musical hoort!
‘Liv keek nu ook kwaad. Dan moet jij is wat meer durven! ‘ik kon die man toch ook niet in een doodse stilte achterlaten totdat jij eindelijk iets zou durven zeggen!
‘als ik iets zou durven? Dan moet jij je kwebbel is een keer houden! ‘ik kan niet eens iets zeggen als jij eenmaal aan het praten bent! ‘als je er zo over denkt! ‘dan zoek het lekker uit! ‘woest beende Liv de kamer uit en gooide de deur met een klap dicht. ‘het kussen dat Peyton gooide had haar net niet geraakt.
Doelloos stond Liv nu weer buiten. ‘een eindje lopen helpt misschien, dacht Liv hardop.
Zo liep Liv verder het centrum uit. ‘haar gedachten op een rijtje zettend. ‘hoe kon Peyton nu zo over haar zus praten? ‘was ze echt een persoon die alle aandacht op haar wou? ‘nee, Peyton was vast jaloers dat zij meer durfde. ‘Liv werd ruw uit haar gedachten gehaald, door het geluid van schoten in de verte en gillende mensen. ‘ze schonk er geen aandacht aan. ‘stug verder lopend. ‘recht op de schietpartij af. ‘mensen die voorbij liepen riepen dat ze moest omkeren als ze haar leven lief was. ‘de schoten werden harder. ‘Liv bleef doorlopen, nergens aandacht aan bestedend.
‘ineens, totaal onverwachts. Voelde ze een ijzige pijn in haar zij die door merg en been gingen. ‘bang keek ze naar haar zij dat snel rood aan het worden was. ‘ze zag een gat ik haar zij zitten! Ze was geschoten! ‘Nog meer pijnscheuten lieten haar op de grond zakken. ‘ze had niet lang meer! ‘Dat merkte ze wel! Allerlei gedachten flitsten door haar hoofd: Lady Love haar paard, haar ouders, haar ZUS! ‘Liv begon schokkend adem te halen. ‘het zonlicht bescheen haar gezicht. ‘het gaf haar moed. ‘ineens viel er een schaduw over haar gezicht. ‘Ze zag een man met een masker, die een pistool in zijn hand had. Hij aarzelde eerst, maar schoot toen in Liv’s maag. ‘het leven begon zich uit haar lichaam te vloeien. ‘de man liep weer weg. Het laatste waar Liv aan dacht was haar zus. Toen niks meer.
‘Peyton wist niet waar haar zus nu was. ‘ze wist niet dat ze nooit meer met haar zou kunnen praten, nooit meer samen paardrijden, nooit meer samen op vakantie. NOOIT MEER!
‘ergens ver weg hoorde ze een sirene. Ze wist ook niet dat haar zus in een van die ambulances lag. Met een deken over haar hoofd. ‘wat de mensen meteen zagen, als een van de vele doden van de schietpartij.

Echt grof
loesje688 schreef:Is ze doodEcht grof

... die tweelingzussen... zijn toch beetje de hoofdpersonen...
wel goede stukken
!
lisjuh_ schreef:vind het alsnog zielig..![]()
maar nu kan peyton zich op orlan richten

...
Citaat:‘Peyton liep rondjes door de kamer, zich zorgend maken over Liv. ‘kom op Peyton, ze is zelf naar buiten gelopen en als er iets met haar is zoekt ze het maar lekker uit! Dacht Peyton hardop ‘ook al probeerde Peyton zoveel mogelijk niet aan Liv te denken, het lukte alleen niet om haar gedachten te verzetten. ‘ook niet naar de komende date met een van de beroemdste mannen ter wereld: Orlando Bloom!
‘voor ze het wist was het alweer 7 uur. En ging ze zich klaar maken voor haar date. ‘Liv kon verreken. ‘ze trok haar blauw jurkje aan dat ze in de stad van NY had gekocht. ‘Orlando moest verbijsterd staan wanneer hij haar zag. Een beetje zilverglitter oogschaduw op, ‘niet te veel ze moest niet ‘hoerig’ lijken. ‘mascara op, rode lippenstift, wat mooi kleurde bij haar jurk. ‘sieraden om, ‘hakjes aan. ‘ze was klaar in een recordtempo! ‘nu was het wachten tot Orlando haar zou ophalen en ze pakte een tijdschrift tevoorschijn en begon te lezen.
Een paar minuten later ging de telefoon. ‘Peyton nam op in de hoop dat Orlando niet zou afbellen. ‘you speak with Peyton Lindeboom, can I help you? ‘you speak with dr. Green, It’s about your sister: Liv lindeboom. Hij pauzeerde even en kuchte ongemakkelijk. ‘this is too difficoult to say in the Telephone. Can you come too the general hospital of New York?
‘Peyton schrok. ‘ofcourse! I will come now! ‘great, thanks en de dokter hing op. Peyton pakte snel een papiertje en een pen waar ze op schreef: Orlando. I have too go to the hospital, I will call to my room if it’s get’s too late! ‘Love, Peyton.
‘Snel belde ze een taxi die binnen 5 minuten bij haar hotel zou zijn en snel liep ze naar buiten. ‘wachtend op de taxi.
‘de taxi reed door de drukke straten van New York. ‘we kwamen niet veel vooruit. Zo leek het tenminste voor Peyton die zenuwachtig aan haar jurk aan het prutsen was. ‘nervous for your date? Vroeg de taxichauffeur. ‘no, my sister is in the hospital. ‘de man zei niks meer of hij wist dat ze dat even niet kon hebben.
‘In de hotelkamer was een zekere man met de naam Orlando aan het ijsberen.
Even later gearriveerd bij het ziekenhuis bedankte ze de man en betaalde. ‘vlug liep Peyton het ziekenhuis in, op zoek naar een balie. ‘ze zag er een staan en liep er op af.
‘Peyton kuchte en begon met praten. ‘excuse me. Do you now where Liv Lindeboom is? ‘de vrouw keek op en antwoorden op Peyton’s vraag: yes. Room 412. ‘Peyton nam niet eens de moeite om te vragen waar dat is en begon te zoeken naar de kamer.
Na een tijdje zoeken liep ze een dokter tegen het lijf en vroeg dan ook onmiddellijk: ‘where is Liv Lindeboom? ‘ah, you must be Peyton Lindeboom! ‘I am docter Green. ‘I hope you are prepaird for what you’re going too see right now? ‘ofcourse I am! ‘please I really want too see Liv! Peyton drong ongeduldig aan bij de man. ‘de man zag het en zei: ‘come with me.
‘Ze liepen door een treurige gang, waar af en toe gehuil uitkwam achter een deur. ‘het gaf Peyton de rillingen. ‘de man liep naar een deur, haalde een sleutelbos tevoorschijn en opende de deur.
‘Peyton liep een kille kamer in zonder ramen. ‘er waren allemaal laden in de muur gebouwd. ‘Peyton werd er bang van. De man liep een rij langs van laden. ‘hij schoof er een open. Tilde er iets groots uit en legde het op een harde tafel. ‘Peyton trok wit weg. ‘de man keek even naar Peyton en ritste toen de zak open. ‘waar Peyton de schrik van haar leven werkelijkheid werd! ‘ze begon hysterisch te huilen en liep snel naar Liv’s lijk toe. ‘ze zag een gat in haar zij en haar maag. ‘Peyton begon nog harder te huilen. ‘de dokter liep weg en sloot de deur achter Peyton. ‘oh god Liv! I’m so sorry! I am so sorry! ‘I didn’t want you dead! ‘god, what a stupid fight! ‘it’s all my foult, becouse I whas Jealous, you’re dead! ‘I love you so much! ‘why? Why your dead? ‘voorzichtig boog Peyton naar voren kuste de beide wangen van Liv, die koud en droog aanvoelde onder de aanraking van de warme, natte lippen van Peyton.
‘zo zat Peyton nu, Liv’s haren strelend, terwijl er geluidloze tranen over haar wangen liepen, en haar schouders schokten.
‘Peyton de controle over zichzelf verloren was zat te mompelen: ‘I want revanche! I want the guy dead how killed Liv! ‘no matter what!
In de hotelkamer, was Orlando het wachten zat en liep weer naar buiten, naar zijn auto. ‘Hij starte de auto en reed de weg op. ‘Zich afvragend wat Peyton in het ziekenhuis moest doen.
‘misschien was er iets met Liv gebeurd ofzo. ‘hij had geen flauw benul.
‘eenmaal bij het ziekenhuis gearriveerd liep hij naar een balie en vroeg naar: do you now where Peyton Lindeboom is? ‘I am sorry, there is no Peyton Lindeboom but a Liv Lindeboom zei de vrouw achter de balie. ‘where is Liv lindeboom? ‘room 412. ‘ineens begonnen de vrouw haar ogen te schitteren en begon te gillen: BUT YOU ARE ORLANO BLOOM! De vrouw was helemaal in het dolle zodra ze besefte dat ze zojuist met Orlando Bloom gesproken had. ‘Orlando zuchtte geërgerd, en liep snel verder, terwijl allerlei mensen nieuwsgierig keken naar de man waarover zoveel ophef over werd gemaakt. ‘Orlando begon sneller te lopen tot hij 412 op een deur zag staan. ‘hij kreeg rillingen bij het zien van de grauwe gang waar hij door liep. ‘hij klopte op de desbetreffende deur. ‘geen antwoord, alleen soms een snik. ‘Orlando deed de deur langzaam open en stapte naar binnen. ‘daar trof hij Peyton aan, die verscheurd was door verdriet. ‘Peyton merkte Orlando niet op. ‘Orlando keek een stuk verder totdat hij een pluk ravenzwarte haren zag. ‘hij schrok. ‘Zou dat Liv zijn? ‘Hij liep een stukje door totdat hij genoeg zag. ‘wat hij zag vertelde hem genoeg: een vrouw die precies op Peyton leek, maar dan met ravenzwarte haren en donkere ogen die nu gesloten waren. ‘twee rood doorweekte plekken op Liv’s shirt. ‘haar grauwe witte gezicht vertelde hem dat ze dood was! ‘Peyton merkte nu voetstappen en keek naar waar het geluid vandaan kwam. ‘de man die ze zag had donkere ogen en donkere ogen, een prachtig gezicht en een mooi gespierd lichaam. ‘Orlando!
Orlando schrok. ‘het gezicht van Peyton was rood van het huilen, zwarte vegen van de zwarte mascara.’Orlando liep langzaam op Peyton af. ‘afwachtend wat ze zou doen. ‘voorzichtig sloot hij zijn armen om Peyton ‘Peyton liet het gelaten toe. ‘Orlando drukte Peyton nu wat dichter tegen hem aan. ‘Peyton voelde de lichaamswarmte van Orlando, in deze armen voelde ze zich vertrouwd! ‘Orlando begon nu zacht te fluisteren: shhh, It’s okay! I am here now! ‘NO! It’s NOT okay! ‘It’s my foult she’s dead! ‘Peyton begon nu met horten en stoten uit te leggen. ‘shhh, I am here for you! ‘why are you anyway here? You bairley now me! ‘You’re right! I don’t know you! But what I dould now is that I like you! ‘when the moment I saw you! My heart bounded faster! I feld in love with you! ‘and I don’t wantend to hear more about that nonsens: that it’s stupid that I am being here! ‘I like you too. ‘en ze begon nu weer te huilen. ‘nu met Orlando bij haar, die nu ook geluidloos begon te huilen. ‘ergens ver weg hoorde ze Liv fluisteren: ‘eindelijk zus! ‘vergeet niet dat ik ongelofelijk veel van je hield en dat ik dat altijd zal doen! Vergeet me niet!
A founded message from the New hottie of Hollywood.
Ik word bang als ik geweerschoten hoor. ‘bang iemand dierbaars te verliezen. ‘wanneer ik met iemand ruzie heb, laat ik diegene nooit de deur uitgaan zonder sorry te zeggen, bang die ook te verliezen zoals met mijn tweelingzus Liv. Ik hield zoveel van haar! Nog bijna elke dag denk ik aan Liv, maar niet meer met pijn. ‘ik heb me een tijdje schuldig gevoeld. Totdat iemand me duidelijk heeft gemaakt dat dat niet hoefde. Ik ben mijn hele leven dierbaar voor wat me is gegeven. Ik zal mijn zus altijd blijven missen. Maar het leven gaat door….

!! 
Super!!

ben nu bij Veerle_Rody dus kan ik niet voor jullie schrijven

JETSKeTjee schreef:dankjeben nu bij Veerle_Rody dus kan ik niet voor jullie schrijven