[Foto] Scary..!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Re: [Foto] Scary..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 21:04

nee zo eng is ie niet! haha Knipoog

mooie foto hoor!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 21:37

showteam schreef:
Het is gewoon een wilde ringslang Knipoog dus ja ze zijn wel wat wild maar doen niks hoor! Daarna hebben we hem/haar ook weer netjes vrij gelaten Ja

Uuh pardon, Bloos! als ik dat dier gezien had was ik gillend en rennend weggerent en ik weet wel niet wat :p
mja jij dus niet..
ik vind het ene mooie foto, maar de onbewerkte op een of andere manier mooier..

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 11:23

De onbewekte is wel wat duidelijker maar doordat bij de bewerkte alleen het contrast een beetje is verhoogd vind ik zelf dat hij wat krachtiger en scherper overkomt. Lachen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:07

Wat een prachtige foto!! Echt heel gaaf, zo scherp op zn koppie en de rest niet.
Ik vind hem overigens niet eng, maar juist een LIEF slangetje zo!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 08:08

Ik ben denk ik één van de weinige die de foto helemaal niets vind Tong uitsteken (Zelfde geldt eigenlijk voor je andere topics)
Compositie saai, belichting niet mooi.. Bloos Ik zie een slang (zeker een wilde slang) sowieso veel liever in zijn natuurlijke omgeving gefotografeerd.

Ringslangetjes zijn fantastisch, je kunt er qua fotografie nog véél meer mee! En als ik je profiel zo een beetje zie kun jij er ook veel meer uithalen Knipoog Niet banketstaaf bedoeld verder Bloos

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 13:56

Ik ga met marieke mee. Vind dit niks. Zoiezo je hele dieren-op-wit-serie niet. Dit dier is zo'n prachtig eervol dier, en word hier op een saaie manier op de foto gezet. Slechte belichting, en het beeld doet af aan het dier. Erg jammer. Ik neem aan dat je nog meer foto's geschoten hebt ? Ben benieuwd naar meer nl. Lachen