1: vind ik echt een gave foto. Paar minpuntjes: De pony (?) op de achtergrond en de rest bovenin. Van mij had het verder echt alleen maar groen op de foto mogen zijn en dan wel met die tralies zo onscherp. Die kip lijkt gewoon te zeggen: "Sh*t, ik zit aan de verkeerde kant van het hek!"
2,3,4 zijn niet echt mijn ding, dus daar zal ik me van commentaar onthouden. Wel bij 4 nog even opmerken dat de linkerkant van haar gezicht wat overbelicht over komt en da's jammer...
5: mooie scherptediepte. Iets minder voorhoofd zou imo beter zijn. Maar smaken kunnen verschillen 
6: grappig effect, maar kijk iets bewuster naar de uitsnede die de buis aan het begin maakt. Het ziet er nu een beetje per ongeluk scheef uit, schever had gekunt, recht ook, maar nu is het nog boter nog vis en da's jammer.
7: Het glimmende van de bloem maakt nou net dat het een leuke/interessante foto is. Ik vind het er wel eentje om eens vierkant uit te snijden. Ik denk dat dat een leuk effect geeft.
8: Nice
9: Mooi, het hoge contrast past goed bij deze foto.
10: uh, tja, die scheve horizon he
En ook jammer dat de eerste golf (van beneden gezien) afgebroken wordt. Verder een klassiek plaatje 
Overall, leuke set foto's