Ah jammer dat mijn meeste tekeningen achterin mijn kast in een map zitten... Maar ik had nog wat oude voor de hand liggen.
Een tekening die veel heeft doorstaan maar inmiddels een begrip voor mij is geworden. Gemaakt in 2000 of 2001, en hangt nu al vele jaren boven mijn bureau. Het paard moet Man O' War voorstellen.
Schetsje uit 2001 of 2002.. Ook een tekeningetje dat een begrip voor mij is geworden.
http://img182.imageshack.us/img182/2756/pict0314ls2.jpg Het idee was leuk, de uitwerking wat minder. Maar ik vind het thema nog steeds leuk, dus hoogstwaarschijnlijk ga ik die nog eens verder uitwerken. Tekening komt uit 2004 geloof ik, en is nooit verder afgewerkt dan deze opzet. 'Beauty and the Beast'
hihi, gaaf dat ik dit topic ontdekt heb Heb vorige maand tijdens het verhuizen ook nog een paar oude tekeningen van mij gevonden *schaam schaam* Ik scan ze snel eens in en dan plaats ik ze ook hier! Sommige zijn nog niet eens schandalig slecht voor een oude tekening
Dit topic begint leuk te worden nu er meer voorbeelden zijn. Ik heb op mn site onder het kopje `artiest` nog een foto van mij als peuter poserend bij mn werk. Misschien krijg ik die hier ook nog upgeload.
haha ,mijn tekeningen ware echt afschuwlijk haha maar die van hierbove ^^ vink echt een mooie tekening ondanks dat hij niet af is oke hals enzo een beetje dun maar kwa schaduw enzo ..
fnanne, is dat echt maar van 10 jaar geleden? wat een verschil! (wel leuke tekeningen trouwens...) Ik ben benieuwd hoe jouw werk er over nog eens 10 jaar wel niet uit moet gaan zien.
@ IP: wat een heerlijke tekening! Leuk om te zien @ Oneill: ben ook wel heel benieuwd naar mijn werk over 10 jaar... @ Cyn: hahaha, ja, dat was inderdaad ook een vulpotloodje!!! en pen... (in nederlans-schrift... )