WOW Nicky.. Dat is het enige wat ik kan zeggen.. práchtig, werkelijk. Mijn complimenten ! Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
WOW Nicky.. Dat is het enige wat ik kan zeggen.. práchtig, werkelijk. Mijn complimenten ! Faux schreef:WOW Nicky.. Dat is het enige wat ik kan zeggen.. práchtig, werkelijk. Mijn complimenten !
*bloos* dankje
Zal aankomende week ook nog wat brainstormen. Britt90 schreef:Spreekwoord: 'Liefde maakt blind'
Oftewel: Me zus heeft geen ogen op deze foto![]()

_Denise_ schreef:Beter door een ezel wel gedragen, dan van 'n paard in 't zand geslagen.@ Faux: Heel origineel idee, en nog mooi gemaakt ook, mijn complimenten!![]()
@Faelivrin: Ik vind dat mooi, dat donkere en onscherpere stukken. Iets kon nog mooier, ik weet alleen niet wat, maar zo vind ik hem ook prima
@Tellie: Leuk idee! Mooie foto's, alleen jammer van de scheve achtergrond bij de eerste. Bij je laatste vind ik de pose wat minder, de foto waar de man uit het glas drinkt spreekt mij het meeste aan.![]()
@Joel: Leuk idee, ik vind het alleen niet zo heel spectaculair.
@Kanzi: Foto is niet mooi, maar de pose en het idee is super!![]()
@Shadowlover: Leuk idee, het spreekt mij alleen niet zo heel erg aan. Misschien iets scherper maken?
Hier mijn bijdrage dan maar, ik had geen inspiratie.. Misschien dat ik hem nog edit om wat bij te werken.
''Iemand uit het zadel werpen.''

Erg mooi gemaakt!
hahahahaha