Wirobelgje: Leuke foto, vriendelijk paard heb je.
Mijn konijntjes:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZCKOMLJE
Dit is Dotje.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=W4JMJJDO
Je raad het al, dit is Spotje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Maaike schreef:Darkrider: jammer dat zijn oor er niet helemaal op staat, vind t verder een heerlijke foto om te zienGeweldig hoe honden van iets simpels als de zon zo kunnen genieten. Vind de achtergrond er mooi bij passen
Ik probeer (zeker van Bink) altijd foto's te maken op gelijke hoogte. Bink is slechts 26cm (jack russell kruising) dus de foto die hier van hem te zien is heb ik ook half liggend gemaaktMaar het resultaat is super, heb deze foto ook na laten tekenen in pastelkrijt
![]()
Madrieka: Binky is geboren in Emmeloord, in 2003.
:
?)

Vind de eerste zelf ook heel leuk

Heel erg leuk, wel jammer dat het (voor mij ) links-voor pootje wazig is geworden.
Leuke foto, de manen heerlijk stoer, lekker woelig. Wordt niet afgeleid door iets op de achtergrond, al vind ik het wel jammer dat het halstertouw erop staat, als die er niet was geweest, was die helemaal af geweest.
Die grassprietjes geven wel een leuk tintje eraan!!

Nikki_jimmy schreef:Faux: Heb jij hem in je woon kamer staan danLeuke foto, de manen heerlijk stoer, lekker woelig. Wordt niet afgeleid door iets op de achtergrond, al vind ik het wel jammer dat het halstertouw erop staat, als die er niet was geweest, was die helemaal af geweest.
**
het mág tog zeker wel?
er niet helemaal op staat. En ik vind de 3e foto dus minder mooi dan de 1e...maar dat is geheel mijn persoonlijke mening...

Fairie schreef:Probeer foto's te plaatsen waarvan je zelf ook erg tevreden over bent. Simpele snapshots van je huisdier kun je kwijt in [BB]!!!!!
Nikki_jimmy schreef:Misschien een verschrikkelijk stomme reactie, maar waarom worden van mijn foto's links gemaakt, omdat ik het niet doe voor mijn kost, of misschien omdat ik geen dure camera heb? Ik heb behoorlijk veel tijd besteed aan het maken en het bewerken van de foto's. Ik bedoel, bewogen foto's, of van die half/half foto's snap ik wel. Maar goed.

Ellende schreef:Posts die vanaf nu alleen maar een foto plaatsen zonder de moeite te nemen te reageren op de andere foto's in het topic, verwijder ik.
*ik houd het bij een hond
*
Mooie foto's ook.