[Verzamel] Post hier een foto van je huisdier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: [Verzamel] Post hier een foto van je huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:24

Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-08-06 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Linken van IMG gemaakt. Snapshots kun je kwijt in [BB]

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 09:32

Maaike schreef:
Darkrider: jammer dat zijn oor er niet helemaal op staat, vind t verder een heerlijke foto om te zien Lachen Geweldig hoe honden van iets simpels als de zon zo kunnen genieten. Vind de achtergrond er mooi bij passen

Ik probeer (zeker van Bink) altijd foto's te maken op gelijke hoogte. Bink is slechts 26cm (jack russell kruising) dus de foto die hier van hem te zien is heb ik ook half liggend gemaakt Haha! Maar het resultaat is super, heb deze foto ook na laten tekenen in pastelkrijt Lachen
Madrieka: Binky is geboren in Emmeloord, in 2003.

oke ,mijn jacky is van 1999 dus die is al weer 8

moi_gitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:15

En bij deze mijn commentaar Lachen:

@Darkrider : geweldige entousiaste actiefoto, idd jammer van de achetrgrond maar omdat deze wazig is niet heel storend. Witte handdoek vind ik wel storend, jammer! Misschien even bijsnijden?

@Edda : leuk katje, en een mooi moment. En ze heeft z'n leuke ondeugende, speelse blik in haar oogjes, Leuk!

@madrieka : Ondeuegende foto, maar toch zit er weer een lief randje aan. In vind de positie waarvan die gemaakt is heel orgineel, mooi!

@nelleke : Mooi konijn, en ik vind het mooi dat je hem vanaf de onderkant gemaakt hebt, dat geeft een mooi profiel en een orinele foto.

@Faux : Energieke foto, het veulen op de foto kijkt oplettend, en de achtergrond past er goed bij.

@Noafleur : Ik vind hem niet zo. Misschien was de foto mooier geworden als zn hoofd op de voorpoten had gelegenm gewoon recht.

@Maaike : Mooie compositie, alleen z'n rechteroor stoort me op de een of andere manier...

@Darkrider : Gewéldig! Het spat gewoon van de foto dat het beetje zit te genieten Lachen

@Wirobelgie : So een fight op de foto! Vind hem niet zo, wel leuk dat het zo duidelijk word dat ze elkaar niet zo mogen Schijnheilig

@Juultj : Vind ze allebei niet zo, ze kijken zo naar beneden, dat haalt ze spontaniteit ervanaf...

Nou m'n eigen foto's. Het is mijn hondje Boris, een Cairn terrier van 11
kwaltiteit is niet zo, maar goed net zo als al gezegd is, niet iedereen heeft de beschikking over een duure goede camera, en idd, uploade Vréét kwaliteit Stoom uit je oren

http://www.mijnalbum.nl/Foto=VBQNOH6W
(jammer van been/ voet onderin)

http://www.mijnalbum.nl/Foto=JL4U7TKM
(kwaliteit, joehoe waar zit je Schijnheilig ?)

En van die foto heb ik ook andere versies,,,
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3EQRFPBT
(vind de achtergrond te storend)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GY3IJJVZ
(vind het effect mooi, maar de tafelpoot is storend, en hij is érg onscherp)

Dat was het weer Haha!
leuk topic trouwens, alleen wel veel werk dat commentaar geven Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-08-06 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:23

Ik denk niet dat het de bedoeling is om op àlle foto's voor je een reactie te geven? Clown
Ik vind jouw foto, moi_gitte, in de categorie snapshots vallen. Ze passen niet echt in UK.

Hier een paar foto's van mijn huisdieren, als ik foto's van alles ga plaatsen ben ik een paar uur verder Haha!

Een spinnetje van mij
Afbeelding

En 2 muisjes
Afbeelding

Afbeelding

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 09:55

Ohw mariek, die eerste vind ik toch ZO vet he.. Serieus. Heerlijke foto. Die muisjes zijn ook echt te schattig ! Wat voor muisjes zijn het ?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 09:59

Danku Haha! Vind de eerste zelf ook heel leuk Ja
De muisjes zijn "gewone" kleurmuisjes. Zelf gefokt Lachen

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 10:33

@ Esther_Sonja; Leuke foto. Alleen is hij net iets te donker, waardoor het hoofd van je paardje niet zo duidelijk meer zicht baar is.

Afbeelding

Mijn sigeuner Clown

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 10:49

Darkrider: Leuke foto, al stoort me erg veel op de foto, als de handdoek is half scherp, half wazig. Het zou denk ik leuk zijn geweest als hij in de achtergrond had gepast. Lekker burgelijk, het hoeft toch niet altijd vlekkeloos te zijn? Ik vind het een leuke moment opname.
Edda: Geweldig, volgens mij houdt die niet van water Knipoog Heel erg leuk, wel jammer dat het (voor mij ) links-voor pootje wazig is geworden.
Faux: Heb jij hem in je woon kamer staan dan Knipoog Leuke foto, de manen heerlijk stoer, lekker woelig. Wordt niet afgeleid door iets op de achtergrond, al vind ik het wel jammer dat het halstertouw erop staat, als die er niet was geweest, was die helemaal af geweest.
Noafleur: Heb je hem bewerkt, de kleuren zijn erg apart, wel jammer, of toch niet? Het geeft een ouderweds sfeertje aan het geheel, wel jammer dat de poten niet geheel scherp zijn.
Maaike: Ongelovelijk schattig, dat oortje, wat heeftie om zijn nek, dat is wel iets minder. maar ik vind het een enorm gave foto!!
Darkrider: Hij geniet echt heel erg, alleen vind ik het jammer dat het oortje iets wat donker is waardoor die niet echt opvalt.
Maar heel gaaf!!
Eightleged: Enorm gaaf zeg, wat een leuke kleur muisjes heb je. De eerste is heel erg apart, erg mooi! Ik vind deze foto's één van de leukste/mooiste uit dit topic tot nu toe.
Hardcorelady: Erg leuke foto, het blauwe komt mooi over in je hondje. Erg leuke foto.
Astor: Ik vind het jammer dat je de naam erbij hebt gezet, het leidt mij erg af. Bovendien is de horizon scheeft Knipoog Die grassprietjes geven wel een leuk tintje eraan!!

Nou dat was het, nu mijn foto('s)

De foto's zijn door een simpele camera gemaakt, ze zijn precies op de goede moment genomen Knipoog
http://pic20.picturetrail.com/VOL64/600 ... 269253.jpg
lui!!!!
http://pic20.picturetrail.com/VOL64/600 ... 269252.jpg
Helaas is de rat overbelicht, maar zo zie je maar dat moeder natuur ook haar fouten maakt Knipoog
http://pic20.picturetrail.com/VOL64/600 ... 269251.jpg
En gewoon een lieve foto van mij met mijn hond.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-08-06 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:18

Nikki_jimmy schreef:
Faux: Heb jij hem in je woon kamer staan dan Knipoog Leuke foto, de manen heerlijk stoer, lekker woelig. Wordt niet afgeleid door iets op de achtergrond, al vind ik het wel jammer dat het halstertouw erop staat, als die er niet was geweest, was die helemaal af geweest.

Niet in de woonkamer nee, maar wel een paar passen daarvandaan. Knipoog

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 16:24

Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-08-06 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 16:40

Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-08-06 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

moi_gitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:59

@ Eightlegged: Waarom niet? zeg doe ik een keertje me best Verdrietig het mág tog zeker wel?
En trouwens, denk je dat de rest van de foto's op dit topic heel goed voorbereid is enz?

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:16

Is het goed als ik commentaar geef op de foto's van deze pagina? Vind de eerste hond en kat op pagina 1 trouwens echt super foto's, maarja ook hele goede kwaliteit! Dat red ik met mijn simpele digi niet!

@juultj: Leuke foto's, leuke nijnen. Mag wat meer binnen de lijnen vallen, denk dat het leuk is als ze echt op jou geconcentreerd zijn (ja het zijn konijnen=niet makkelijk!)
@moi_gitte: Leuke foto's, leuke hond. Probeer ook de hele hond op het plaatje te krijgen!
@eightlegged: Tja die spin.. Die is natuurlijk uit de kunst! Geweldig! Muisjes ook mooi, met natuurlijke achtergrond, super!
@hardcorelady: Gaaf!! Dankzij die stoel ook een rustige achtergrond.
@astor: Leuk zo tussen het gras, toch zie ik meer het gras en de bomen dan de hond. Kan je die ook naar voren halen de volgende keer? Zodat de hond eruit knalt en je een rustigere achtergrond hebt?
@nikki_jimmy: De eerste is wel supercute, wel veel storende factoren op de foto. Blitse rat! Laatste is gewoon een hele leuke foto.
@nickytje: Leuk thema zo! Jammer dat ie niet iets scherper is, misschien door uploaden?
@calypso1989: kat is een fotomodel, verder zijn de poten wat storend. Vergeet je zelf ook niet om commentaar te geven?
@Roelke_: Leuke foto's, jammer dat haar oren niet goed op foto 1 staan.

Hier mijn valkparkietjes samen

Afbeelding

In de kooi
Afbeelding

Edit: Denk dat ik de onbewerkte foto mooier vind:

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 06:53

@annepanne:

Foto 1 vind ik mooi scherp en ik vind de kleuren daar heel mooi. Foto 2 lijkt wat flets en jammer dat zijn kuifje Verward er niet helemaal op staat. En ik vind de 3e foto dus minder mooi dan de 1e...maar dat is geheel mijn persoonlijke mening...Haha!

Nu mijn foto:

Afbeelding

Ik heb hem al bewerkt maar ik vind hem nog steeds wat overbelicht...maar ik vind hem verder wel goed. Haha!
Ze heet trouwens Alexis en is mijn 2 jarige Oosters Korthaar....Lovers

Edit: En de stoel stoort mij...waarom staat hij daar nou zo in de weg?? Knipoog

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 13:07

Juultj: Leuk, maar voor de rest niet zoveel bijzonders. Probeer de aandacht van de beesjes te trekken.

moi_gitti: Zowel de posities als kwaliteit vind ik niet denderend.

Eightlegged: Super! Al blijf ik ze eng vinden. Haha!

ester_sonja: Ik zie je foto niet, ook niet als ik op de link klik.

HardcoreLady: Leuk, maar ik vind die blauwe stoel maar niks eerlijk gezegd.

Astor: Super leuk! Wel jammer dat die niet helemaal in het midden staat.
Nikki_jimmy: Leuke foto's! Die 3e vind ik echt wijs! Lovers

Nickytje: Aah wat een schatjes, jammer dat die ook niet helemaal scherp is.

calypso1989: Jammer dat die wat overbelicht is.

Roelke_: Zonde van die drukke achtergrond van foto 2

annepanne: Schattig hoor, leuke momenten. Jammer van de schaduw op de 2e foto.

Shalimar: Jammer van de schaduw, en hier en daar wat overbelicht.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben zelf niet super tevreden over de posities, maar die beesten bewegen ook zo veel en snel Clown

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:23

Probeer foto's te plaatsen waarvan je zelf ook erg tevreden over bent. Simpele snapshots van je huisdier kun je kwijt in [BB]!!!!!

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 15:47

Fairie schreef:
Probeer foto's te plaatsen waarvan je zelf ook erg tevreden over bent. Simpele snapshots van je huisdier kun je kwijt in [BB]!!!!!

Ik ben er wel tevreden over anders had ik ze niet geplaatst. Alleen de positie vind ik niet 100% maar omdat dat vrij moeilijk is bij zo'n beesje ben ik toch wel tevreden over de foto.
Snap je? Anders had ik hem hier niet neergezet Knipoog

Liseleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 15:51

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:40

Misschien een verschrikkelijk stomme reactie, maar waarom worden van mijn foto's links gemaakt, omdat ik het niet doe voor mijn kost, of misschien omdat ik geen dure camera heb? Ik heb behoorlijk veel tijd besteed aan het maken en het bewerken van de foto's. Ik bedoel, bewogen foto's, of van die half/half foto's snap ik wel. Maar goed.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:46

Nikki_jimmy schreef:
Misschien een verschrikkelijk stomme reactie, maar waarom worden van mijn foto's links gemaakt, omdat ik het niet doe voor mijn kost, of misschien omdat ik geen dure camera heb? Ik heb behoorlijk veel tijd besteed aan het maken en het bewerken van de foto's. Ik bedoel, bewogen foto's, of van die half/half foto's snap ik wel. Maar goed.

Nou idd, vind het een beetje raar om nou de 'schijnbaar mooiere' foto's te laten staan en de andere in links te veranderen. Maar oke. Scheve mond

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:48

Dat is niet helemaal waar, de mijne zijn ook met een simpele camera gemaakt...

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:07

Ik zie veel bokkers die gewoon een foto dumpen en geen commentaar geven op foto's die eerder zijn geplaatst. Bij de foto's die in linken zijn veranderd(niet allemaal) zie ik geen commentaar op de andere foto's. Eigenlijk moeten deze foto's verwijderd worden omdat ze niet voldoen aan de eizen van dit verzameltopic!!!

*edit

Dit geldt ook voor sommige foto's die niet in linken zijn veranderd, sommige bokkers geven geen commentaar. Ik zou eerder die foto's in linken veranderen dan de bokkers die wel commentaar geven en een iets minder mooie foto hebben. Zoals moi_gitte, Nikki_jimmy, etc Lachen

Ellende schreef:
Posts die vanaf nu alleen maar een foto plaatsen zonder de moeite te nemen te reageren op de andere foto's in het topic, verwijder ik.

Lindah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:39

Eightlegged: Super mooie foto's. En het is weer een keer iets anders dan een hond of kat Knipoog *ik houd het bij een hond Tong uitsteken *
Nickytje: Hele leuke foto!!
Ramona_lief: hahaha. Wat een fantastische beesten Pling Mooie foto's ook.

dit is Bibi, mijn hond (1e foto in haar slechte periode, last van haar schildklier)
Afbeelding

Afbeelding

xx Linda

ps. Ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb, volgens de regels van dit topic Bloos

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:48

Inderdaad, Sorry. Bedankt voor je oplettendheid Edda. Posts zonder reacties op anderen verwijder ik bij deze.

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:57

Dank je wel.