[3D] Perlentiere.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lientjee

Re: [3D] Perlentiere.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:05

Volgens mij ben ik die dingen kwijt, omdat we laatst verhuisd zijn... Maar mijn vader heeft nog zo'n poppeke van mij, die hangt in z'n auto, zal ik daar wel is een foto van maken als dat lukt.. Lachen

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:09

een vriendin van mij (stybba op bokt) die kn dat ook heel mooi. Ze heeft voor mij al een aap, vlinder en varkentje gemaakt Haha!

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 18:56

Leuk Haha! Ben ik dus toch niet de enige die ze maakt hier op bokt. Mijn octopus is een heel eind inmiddels, moet nog 5 poten Nagelbijten / Gniffelen

dreamer1987: heb je toevallig foto's? Lachen

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:50

Wineds schreef:
En voor de koe-fans; hij is binnenkort te koop als telefoonsieraad Lachen

Laat het me weten Haha!

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:04

ik kan geen foto's op bokt plaatsen, maar ik zal haar eens zeggen dat ze hier moet kijken Lachen

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:36

Zoals dreamer1987 al zei ben ik er ook mee bezig Haha! Heb ooit een keer een boek gekocht on frankrijk met eenvoudige beestjes en een aantal jaren later weer een boek gekocht in frankrijk met wat moeilijkere beestjes. Inmiddels heb ik al n boel gemaakt zoals eekhoorntjes, pauw, draakje, paard, koe en een schaapje. Ondanks de boeken kon ik toch via internet de mooiste dingen vinden. Voor de mensen die interesse hebben hier is de site waar ik veel dingetjes vanaf heb gehaald: http://perso.orange.fr/mk.perles/indexfr.htm
Op de site staan ook foto's van hoe ze er uit komen te zien.
Op het moment ben ik bezig om een of andere chinese site te 'vertalen' om een moeilijkere techniek uit te proberen (http://handicraft.hkheartless.com/teach42.htm) ik heb ooit een keer een katje gekocht in een winkel die gemaakt was met deze techniek en k wil t zelf ook wel leren (maar t ziet er bijna onmogelijk uit Tong uitsteken )

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:49

Maar ff tussendoor: het is niet zo moeijk te leren. Als je gewoon doet wat er staat vormen die beestjes zich oingeveer vanzelf Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:55

kan je ook een pony maken? Haha!

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 21:32

Stybba: leuke links, ik zal wel eens wat meer gaan rondneuzen op internet. Het is inderdaad niet moeilijk om te maken, al moet je je aandacht er wel bijhouden om de goede kralen aan je draad te doen Tong uitsteken

JETSKeTjee: jazeker Lachen Ik heb hier patronen voor een 'platte' en een 3D pony Ja

Nelleke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:34

Woow dit is echt leuk!!
Dat ga ik ook eens proberen. Ik heb hierna ook al een op internet gezocht maar nooit wat kunnen vinden. Ik heb wel kunnen vinden dat ze hele bloemen maken van die kraaltjes. Als erintresse is kan ik die ook nog wel weer op zoeken die links.

Edit:
Is natuurlijk toch even gaan zoeken en is het volgende tegen gekomen.
http://www.kralen.com/index2.html

en dit zijn die bloemen die ik bedoelde
http://home.hetnet.nl/~marjolanda1/

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 20:05

Die bloemen/boompjes zijn leuk Haha! Hier thuis hebben we ook ergens zoiets staan, maar het lijkt me wel een stuk moeilijker om te maken Nagelbijten / Gniffelen In ieder geval bedankt voor de links Lachen

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:08

Ik heb er hier nu 2 van gemaakt... ziet er echt leuk uit: http://ruedesperles.free.fr/patron_clematite.php
boompjes zijn eigenlijk niet zo moeilijk om te maken maar het duurt zo lang. je moet elk blaadje apart maken, van meerdere blaadjes een tak en van een heleboel takken een boom. Ben er namelijk zelf al aan begonnen... heb 4 blaadjes en toen werd t me te saai Bloos . Maar voor de geïnteresseerden: http://ruedesperles.free.fr/erable.php

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:56

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:07

K voel me best wel alleen hier. Jammer dat er niet meer mensen zijn op bokt die dit doen...

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:57

Heel mooi!
Ik zou het graag een keer zelf proberen maar heb denk het geduld niet Knipoog En ben ook niet zo goed in Duits, Noors of Frans Knipoog Duits kan ik een beetje maar Noors of Frans niets Clown
Maar als iemand misschien een goede site in het Nederlands heeft gevonden of iets dergelijks zal ik me er eens in gaan verdiepen Knipoog

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:48

Ik kan ook geen frans (ik heb vrijwel alle info uit franse boeken en sites) maar je moet meer kijken naar de plaatjes dan naar de tekst. Als ik overal de texten zou moeten vertalen was ik langer bezig met vertalen dan met het maken van het beestje Tong uitsteken Maargoed... ik ken geen nederlandse sites waar ze patronen hebben voor beestjes jammer genoeg. Als je heet echt wi leren zou je het gewoon moeten proberen om het te maken. Beginnen met platte beestjes en als het goed gaat maak je ze 3D. Het enige wat je nodig hebt is metaaldraad en kraaltjes (en een beetje geduld Clown )

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:55

Die koe is zo geweldig. Haha!