[TEK] Van wie is deze boktkat? (2e keer kleurpotlood)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: [TEK] Van wie is deze boktkat? (2e keer kleurpotlood)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:18

Nou mijn foto's mogen allemaal gebruikt worden als voorbeeld voor tekeningen!!! Moeten ze wel ff het resultaat laten weten!!! Hahaha, mocht ik nog iemand tegen komen met een kat op een bankje hoor je het! Hij is wel goed gelukt!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 18:37

Even reageren…

@ timokyana: ik heb nog nooit een hond getekend. Dat besef ik nu pas…
Moet ik binnenkort maar eens doen!

@ oneilltje79: maar jij bent ook niet vies van flitsend kleurgebruik! Knipoog

@ Lontje: inderdaad… Ik probeerde bij de ogen wit potlood, maar dat was geen succes. Het werd vaal en gaf een uitgeveegd en gemengd effect.
Oh, snorharen zijn echt te vervelend voor woorden. Op een of andere manier kan ik er echt niet omheen tekenen. Nu zijn ze al helemaal lelijk geworden. Scheve mond

Nu nog een manier vinden om dat neusje weer wat lichter te krijgen. Al moet ik wel zeggen dat het irl iets minder fel is. Het werk ziet er in het echt toch altijd beter uit dan de scan of foto.

De foto schreeuwde gewoon om een lijstje. Het oortje kon er mooi uit door het scheve kopje en de pootjes waren ook heel geschikt.

Ik wil echt graag nieuwe potloden, de kleurtjes die ik heb gebruikt waren echt een aanfluiting. Tong uitsteken

De rest; bedankt! Lachen
Lieve reacties.

Ik wilde vanavond een update plaatsen met achtergrond, maar ik twijfel nog steeds tussen de kleuren.

Wat denken jullie. Als ik de kleur van de ogen (groenblauw) terug laat komen in de achtergrond…
Zou dat mooi zijn, of vallen de ogen daardoor juist minder op? (Wat niet de bedoeling is, want ik probeerde de nadruk te leggen op de ogen.)

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:34

Ik dacht even dat het mijn Bob was, maar zo'n foto heb ik niet in mijn profiel en die heeft een witte bef.
Ik vind em prachtig!!
Als je nog meer kattenmodellen nodig hebt, zie profiel Haha!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:01

Ik zou voor die achtergrond zeker niet voor dezelfde kleur als die ogen gaan, die lijken dan optisch naar achter in de achtergrond te verdwijnen alsof het een hoofd is met 2 gaten erin en hij is nu net zo mooi. Verder kun je alle kleuren eigenlijk wel gebruiken die je dan evt. wel weer in de lijst laat terugkomen?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:09

eigenaar al gevonden ?

ben benieuwd naar de update.

weet je zeker dat je hem uit een profiel hebt ?

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:16

Met kneedgum kun je het wat 'oplichten' door even goed te kneden zodat de gum goed soepel wordt en dan 'deppen' zeg maar.
De snorharen zijn heel niet lelijk! Wat je zou kunnen doen is ze nog wat verfijnen door ze nog iets dunner te maken met een scherpere punt aan je potloden (wel in de kleur dat de vacht heeft op die plaatsen dus verschillende kleuren gebruiken)...
*zucht* tja verder blijft dat lastig, als het werkt met die maskerer laat ik het je zeker weten!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 08:57

Prachtige tekening Tor!
Echt supergaaf, niets op aan te merken!

wolfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:53

nog steeds niet de eigenaar gevonden.
Het is een hele mooie tekening ik doe het je niet na hoor ben niet goed in katten tekenen en zeker al niet in kleur.
groetjes wolfie.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:30

Ik vind hem echt giga mooi! De kleur van de oortjes vind ik juist mooi staan bij de kleur van zijn ogen en de kleur van zn neusje. De kleuren zorgen er voor dat de kat er gezellig en vooral vorlijk uitziet Knipoog .