[ART] Pony Pimpin´2

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:49

Kun je niet lezen?
Een naam voor de PAARZZEEEE pony.
Zo hee, hier word ik echt gek van. kommaneuken, vind jij iemand die een ander helpt aan z'n fouten te herstellen? ( zoals jij het noemt ) Sjeetje..

Ik zal nu eventjes dimmen..

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 18:50

Uhm als je goed leest hoef ik voor deze geen namen te hebben want ik vraag het nog over de vorige...
Uhm ik vind het leuk om het in stappen erop te kunnen zetten zodat iedereen tips kan geven (als het dan ook tips zijn) want ik wuif het niet af, doe er zeker wel wat mee, want de verf op deze pony´s is al een stuk minder dan de vorige paarse.
De stap-voor-stap tekeningen worden ook veel bij Uit De Kunst geplaatst en zeker voor dit vind ik het erg leuk!
Ik snap niet wat er nou zo om het woord ´pimpen´te doen is... mag ik dan ook ff kommaneuken in mijn eigen topic Nagelbijten / Gniffelen

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:53

Ik vind pimpen wel een goede naam ervoor..
Want, pimp m'n auto, is gewoon een auto ombouwen.. nu bouw je gewoon een pony om.. Clown

Sisco4life

Berichten: 6435
Geregistreerd: 04-03-06

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:58

Ik vind het leuk dat je dit doet!!
Ben ook benieuwd naar het resultaat van die vorige pony die je hebt gepimpt ( als ik dat nog mag zeggen )
Wil je me foto's of dat topic PBen?

Voor de rest ( met name de verzamelaars) : Zijn die pony's echt zo veel geld waard Gaaaap ?? Het lijkt me juist leuker als ze gepimpt zijn, en nee ik ben GEEN penny.
Zijn al die miniatur ponys zo veel waard of alleen een bepaald merk? Ik hoor het wel , want als dat zo is ben ik miljonair Tong uitsteken

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:00

Inderdaad, pimpen is weer anders dan een gewone.. Ja
Topic staat in onderschrift van cyn.. Knipoog

Anoniem

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:01

nonixjuh schreef:
Kun je niet lezen?
Een naam voor de PAARZZEEEE pony.


Ik kan prima lezen, misschien moet je maar even afkoelen (gezien ook de rest van je bericht) Knipoog
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze 1 vd pony's paars zou 'pimpen' of iets in die richting, en niet dat ze nog op de pony van d'r oude topic doelde.

Citaat:
Zo hee, hier word ik echt gek van. kommaneuken, vind jij iemand die een ander helpt aan z'n fouten te herstellen? ( zoals jij het noemt ) Sjeetje....

Nee, kommaneuken noem ik 't als je iemand op de typfout wilt pakken.. dát is kommaneuken. Dat heeft niets met helpen te maken, alleen maar met kinderachtig gedrag.


Cyntje schreef:
Uhm ik vind het leuk om het in stappen erop te kunnen zetten zodat iedereen tips kan geven (als het dan ook tips zijn) want ik wuif het niet af, doe er zeker wel wat mee, want de verf op deze pony´s is al een stuk minder dan de vorige paarse.
De stap-voor-stap tekeningen worden ook veel bij Uit De Kunst geplaatst en zeker voor dit vind ik het erg leuk


Maar wat voor commentaar kunnen mensen dan verder nog leveren op de pony van deze foto, behalve dat je er een verzamelaar erg blij mee had kunnen maken en dat de verf nog steeds te dik is? Bij die tekeningen kan je toch veel meer commentaar geven, bij de ponies die jij nu op de foto hebt staan niet echt.

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 19:03

Paula schreef:
Op die laatste foto, heb je ze daar nou gewoon wit geverfd? Volgens mij heb je namelijk weer te dikke verf gebruikt, of zie ik dat verkeerd.

Het is lang niet zo dik op als op de paarse, maar ik heb dan ook nooit of weinig met verf gewerkt, dus oefening baart kunst he? Haha!

ElzA_NT

Berichten: 974
Geregistreerd: 29-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:38

ik vind het gaaf!!! Haha! En IK vind het wel leuk als je het in stappen laat zien zo Ja

Anoniem

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:47

Citaat:
Ik kan prima lezen, misschien moet je maar even afkoelen (gezien ook de rest van je bericht) Knipoog
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze 1 vd pony's paars zou 'pimpen' of iets in die richting, en niet dat ze nog op de pony van d'r oude topic doelde.



Zooo.... zij afkoelen Clown Rolleyes

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:49

inderdaad.. Maar ik ga er verder niet op in.
Heb geen zin in een OW owjee.. ofniet cyn.. Clown

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 19:51

Ja die OW heb ik gekregen omdat ik een lolletje zat te maken...
Dus dat was ik hier niet van plan, al kan ik er wel om lachen, ... zie je => Nagelbijten / Gniffelen

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:09

De ts vraagt volgens mij alleen om tips, het lijkt mij sterk dat het haar bedoeling is om andere boksters aftekatten.

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, ik snap het gezeur van de mensen die ze verzamelen niet helemaal aangezien de ts deze pony`s heeft aangeschaft. Zij is dus de gene die er over beslist wat er mee gebeurd.
In dit geval het zogenoemde pimpen of wat je er ook zelf van wil maken...

Ik zou dan ook zeggen veel sucses verder met het pimpen en ik ben heel nieuwschierig naar het eindresultaat.
Ook sucses met je verhuizing

vr groet Lotte

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:15

Ik vind het wel leuk.
Veel plezier!

Wat maakt het uit of ze veel waard zijn? Ze mag toch zelf weten wat ze er mee doet?

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:18

Joscaa schreef:
Ik vind het wel leuk.
Veel plezier!

Wat maakt het uit of ze veel waard zijn? Ze mag toch zelf weten wat ze er mee doet?


Ja dat mag ze ook, maar mogen wij dan niet zeggen dat we het zonde vinden.
Raar geredeneerd.

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 20:23

Jullie mogen het gerust zonde vinden, dat zeg ik niet... maar ik doe ermee wat ik leuk vind!
Alleen vind ik het daarentegen wel raar dat diegene waarvan ik ze heb gekocht ze niet voor die bijna 50 euro op marktplaats verkocht kreeg Verward

Anoniem

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:42

Raar? Omdat zij 't ook niet wist/en, net als jij, waarschijnlijk.. niets raars aan dus Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-07-06 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 20:43

Nou ik denk eerder dat daar ook veel verzamelaars op kijken...

Aangezien er voor een My Little Pony Zeepaardje ook erg veel geboden wordt!

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:46

Ben benieuwd hoe het gaat worden. Haha!

_Eveline

Berichten: 2283
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Wageningen

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 21:04

Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Haha!
Maarre, zij die Pony-beesten echt 50 euries per stuk Bloos!
Dan was ik nu miljonair, als ik die beesten niet had weggegooit Bloos

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:03

Dat was geen fout herstellen. Een fout herstellen is als iemand een grove spellings of grammatica fout maakt. Nu miste enkel de 'S'. En maak je geen zorgen. Ik weet precies hoe je customizen typt, dit was gewoon een typo.

Dus, ja. Kommaneuken.


Inderdaad Paula, wij mogen het zonde vinden. Lachen
(en dat vind ik het dan ook.)

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:06

Ik snap niet waar jullie nou over discussieren. Verward
Iemand bouwt gewoon een speelgoed pony om, diegene mag toch zelf weten wat ze ermee doet, ookal zijn ze zeldzaam ofzo...
Het is en het blijft haar eigendom, waarmee ze zelf mag weten wat ze ermee wilt doen. Knipoog

Frances

Berichten: 4749
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: schijndel

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:22

Ik vind het wel leuk hoor Haha! Tuurlijk is het zonde dat je niet eerder wist dat ze 50 euro waard was.. maar daar valt nu nog weinig aan te doen toch? Ik ben wel benieuwd naar het resultaat... vond de vorige wel mooi Haha! Maar uhm een naam.. daar ben ik niet zo goed in Tong uitsteken Purple rain? Of iets dergelijks Nagelbijten / Gniffelen

Edit: Misschien kan je een eigen collectie maken zijn ze later misschien nog wel meer geld waard Tong uitsteken

Anoniem

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 10:29

Maar Fairie, waarom zeur je zo terwijl je zelf ook je MLP 'pimpt' (:P) ?

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 10:47

Vindt het erg leuk zeker beter als de echte Clown ...
zal ik wel op mijn donder voor kirjgen dat ik het mooier vindt Koe maar ach, c'est la vie Haha!
ben benieuwd naar de volgende foto's... Cheese!
vooral zo doorgaan en stapsgewijs erop zetten...
hou ook van knutselen dus wil meekijken Nerd

Sky_Britt

Berichten: 1173
Geregistreerd: 14-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 10:47

Jeses dit is echt te erg,, waarom zit iedereen nou zo te zeuren.
ik bedoel kom op, er zijn ook mensen die auto's verzamelen, die gaan toch ook niet zeiken als iemand zn auto "pimpt". En ik verscheur ook altijd alle postzegels, nog nooit commentaar op gehad. En zo kan je dat eigelijk wel over alles zeggen want van alles is er ook wel iemand die het verzameld.
Zo spaar ik 5cent maar ik wordt echt niet boos op iemand als die die ene die ik nog niet heb liever gewoon uitgeeft.