Gearl schreef:Uittesten doe ík persoonlijk voor mezelf, da's iets anders als oefenen. Uittesten is kijken of er een mogelijkheid is tot kunnen, daar zijn wat weinig tips aan te geven, vandaar.
En begrijp me niet verkeerd, ik wordt gewoon alleen kóts van de manier waarop hier gereageerd word op in de eerste instantie niet verkeerd bedoeld commentaar. Vandaar mijn pissed reactie.
Het valt zeker ook niet op dat de hele bende ineens z'n mond houd...
Ik had verwacht dat mijn onboeiende topic allang was gezakt, maar blijkbaar is het interessant genoeg om jouw intresse te wekken.
Nja, dat zieke commentaar is niet alleen van mijn kant, maar dat is nou juist die vriendjes politiek waar jij het over hebt he.
Ik doe het inderdaad om te oefenen, commentaar te krijgen en beter te worden maar dan moet het wel onderbouwend bedoeld zijn en niet om me de grond in te boren.
Jij zegt zelf ook alleen maar wat er mis aan is, en niet hoe het te verbeteren is.
En je aanval op rowygo is niet terecht, wij hadden pas nog een discussie omdat ik het spuugzat was dat ze alleen maar negatief commentaar op mijn foto's leverde maar ze was gewoon eerlijk.
En dat jij je oefenfoto's niet op bokt plaatst, moet jij weten maar ik doe het wel want ik leer ervan.