[Tek] Draver

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 22:53

Hahaha ja, dat scheelt al een hoop, kan ik dáár tenminste niet bij in de mist gaan.

madam
Berichten: 869
Geregistreerd: 10-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:59

Flew schreef:
Hahaha ja, dat scheelt al een hoop, kan ik dáár tenminste niet bij in de mist gaan.


Ben ook niet zo kieskeurig hoor dus mij maakt het niet uit..je prutst maar een end weg zeg ik maar zo...

Misz_J

Berichten: 2090
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Hoogvliet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 00:02

ik vind hem heel moi, en gewoon blijven oefenen met materiaal dat voor jou gevoel goed is. Dan komt het zeker wel goed.. dat zie ik aan wat je nu hebt gepresteerd

JoSav

Berichten: 4703
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 10:36

Je gaat al vooruit hoor. Het perspectief van het nummer is echt super gedaan, al hangt het iets dominant naar voren. Verder ga ik mee met je eigen kritiekpunten. Je zou wat meer contrast en structuur mogen aanbrengen in je tekeningen. Met structuur bedoel ik niet alleen textuur maar ook een zekere regelmaat, een vaste hand zal ik maar zeggen. Dat betekent dat je rustiger en geduldiger te werk moet gaan, zodat het geheel een fijnere uitstraling krijgt. Je hebt een moeilijke compositie gekozen en de uitwerking is helemaal niet verkeerd: je bent dus goed op weg (en je hebt lef, dat is helemaal super). Blijf me op de hoogte houden, Mayra!