@gekkesies: niet doen hoor, ik vind die van jou ook prachtig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milaatjuh schreef:Nou nog een vragje:
ik heb een blok Aquarelpapier.. maar daar zit alles aan elkar vast, aan alle kanten
een groot blok dus
moet ik dat allemaal tegelijk onder te kraan houden dat het loslaat of wat moet ik doen?
Ellende schreef:Waarom wil je het onder de kraan houden? Als het aan alle vier de kanten vastzit kan je er gewoon op tekenen/schilderen. Als je het per se wil opspannen, moet je even goed kijken: waarschijnlijk zit er een 'los hoekje' aan waar je voorzichtig met een scherp mesje het bovenste vel kan lossnijden
Iwan_Fjord schreef:Mmh na het lezen van dit topic voel ik het ook kriebelen om een beginners setje te kopen. Heb wel al de potloden, maar merk dat het toch wat krassirig is soms.Toch maar eens op onderzoek uit in onze hobbyzaak
Milaatjuh schreef:Iwan_Fjord schreef:Mmh na het lezen van dit topic voel ik het ook kriebelen om een beginners setje te kopen. Heb wel al de potloden, maar merk dat het toch wat krassirig is soms.Toch maar eens op onderzoek uit in onze hobbyzaak
Oefening baart kunst !![]()
haha nee, Succes
Ellende schreef:@gekkesies: niet doen hoor, ik vind die van jou ook prachtigheel mooi van kleur en heel mooi gedaan dat alles zo door elkaar loopt. Dat echt losse met aquarel heb ik vaak geprobeerd, maar ik ben er te ongeduldig voor, dus mij lukt het niet