Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
ingedebruijn schreef:robin_love schreef:Heb ik het over jou in het bijzonder?
zo inderdaad zit allemaal niet zo te zeiken.. het enige wat ze vraagt is of iemand een leuk onderschrift weet.. nou als je dat niet weet hoef je niks te plaatsen dus ga je lekker ergens anders heen ofzo.. ga dr niet afzeiken.. ga iets beters doen ofzo wat heb je er nou voor last van!! gosh!
Ninla_ schreef:Getemt!

LadyLuna schreef:Ninla_ schreef:Getemt!
Gefeliciteerd
elovesp schreef:Kijk, dit is nou weer niet goed om te zeggen.
Je zegt zelf dat je wordt afgezeken, oké, het is natuurlijk logisch dat je dat niet leuk vindt, maar je moet nu niet zelf gaan zeiken, dat helpt niets.
Die vooroordelen zou je denk ik ook beter voor je kunnen laten. Je zegt: typisch bokt. Maar je zit zelf ook op bokt, zou het dan niet zo zijn dat je jezelf ook afzeikt?
Sorry voor dit hele gelul, maar ik vind niet echt nodig.
gekkeils schreef:anders gaat iedereen temmen ingedebruijn, als 80000 mensen allemaal gaan temen dan hebben de mods allemaal onzinnige tems.
Dus ja, mss slaapt ze nu wel beter
gekkeils schreef:anders gaat iedereen temmen ingedebruijn, als 80000 mensen allemaal gaan temen dan hebben de mods allemaal onzinnige tems.
Meliaforever schreef:uhmm ik zal geen leuk onderschrift weten..
heb je misschien een paard of vzpaard? die kan je erin zetten..
Of een ander dierr
ingedebruijn schreef:Meliaforever schreef:uhmm ik zal geen leuk onderschrift weten..
heb je misschien een paard of vzpaard? die kan je erin zetten..
Of een ander dierr
eindelijk iemand die doet wat er gevraagd wordt (heb het hier ook over mezelf hoor dat ike igenlijk niet doe wat er gevraagd wordt maar kan er niet zo goed tegen..)
)

Meliaforever schreef:uhm dit ofzo: (let niet op msn taal)
JamaiCa LievOrdJJ hOuFnjOuu..!!![]()
Meliaforever schreef:uhm dit ofzo: (let niet op msn taal)
JamaiCa LievOrdJJ hOuFnjOuu..!!![]()
bokkiej schreef:ik zal eens wat bedenken!!
Bokkiej = Best friend 4 altiid
Jamaica Skatjeeeh
dat je dat er ook ingezet hebt