maar ik vind ze wel wat druk eerlijk gezegd.
Omdat het paard al gestippeld is,
en er ook nog een hoop op de achtergrond te zien is..
Maar het heeft wel weer iets, weer eens wat anders..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! Paraat schreef:Dan moet je ook verfijnen wat je precies wilt weten. Dit is een klik. Het gevoel dat het goed zit. Ik heb ze niet met ratio gemaakt dus kan ik ze ook niet goed op die manier verbaal ondersteunen. Ze zijn niet 100% gericht op esthetiek, en dat stoot mensen tegen de borst.
Ik houd van dit type emotie, alleen paarden kunnen dit. Het is niet rebels bedoelt om over alle wetten van de eh technisch-verantwoorde fotografie heen te banjeren, ik vind dit soort dingen in deze foto's absoluut niet van belang. Ze doen en zeggen precies wat ik voor ogen had.
Over "mooi" kunnen we lang discussiëren. Ik vind de foto's vooral interessant. En dat is wat het heiligt om ze hier te plaatsen.

Citaat:Ik heb een ander aspect van een keuring proberen te belichten.
pony schreef:Citaat:Ik heb een ander aspect van een keuring proberen te belichten.
Welk andere aspect van de keuring je hebt willen belichten, dat is mij niet duidelijk. De foto's vertellen mij hier niets over.
Wel zie ik paarden die verschrikt kijken naar de fotograaf en in de lens.
Komt dit door jou dat de paarden schrikken? Omdat ze jou aankijken.
De kwaliteit van de foto's zijn onvoldoende, qua inhoudelijk beeld,
maar ook qua cameratechniek en afwerking.
Technisch gezien zijn dit mislukte foto's.
Snapshot's

, ze voelen emoties. Het ene moment staan ze ontspannen te dromen, het andere moment irriteert ze iets, heel normaal.
Maar ja, een paard in portret mag dus geen jeuk aan zn lip hebben... 
Citaat:Zolang mij maar niet wordt verteld wat wel en niet te doen, waar ik me wel of niet aan moet vasthouden, wat de foto's wel of niet zijn, wat wel en niet acceptabel is, en wat eigenaren wel en niet willen zien. Ik snap gewoon niet zo goed dat er nogal wordt vastgehouden aan diafragma's en sluitertijden. Beweging kan soms zo verfrissend zijn.
)

!!
je ziet wel vaker van zulk soort apparte foto's in een kalender! super