[Foto] Dagje Duindigt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:29

Mooie foto's Ellende Persoonlijk vind ik zelf alleen de scherpte een beetje te veel, je haalt zo wel de snelheid uit de foto's.

classic_life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:09

gave foto's! bij die ren zit ik ook ergens op mn paard, maar zit net ergens achter

visitor1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:11

hele mooie foto's heel scherp, en idd zou je eens moeten vragen of je met de startauto mee zou kunnen!

@ mietje.... ik heb ook niet erg veel verstand van dravers... maar als ik het goed heb wordt zo'n stang gebruikt zodat het paard zijn hoofd niet schuin naar 1 kant kan trekken, sommige paarden gaan heel scheef lopen als je ze in moet houden....

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 16:22

Ben jij dan soms degene met rood/wit/blauw + witte pet Classic?

Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties!

Grappig dat ze of te scherp zijn of niet scherp genoeg Vind/vond het moeilijk om daar echt een keuze in te maken, daarom zijn sommige maar gewoon 'helemaal scherp' en sommige wat waziger. Maar een paard echt 'pannen' dus meetrekken met de beweging is een stuk lastiger dan ik dacht, zitten veel 'mislukte' foto's tussen (die ik hier dus niet laat zien ) Sparen voor de lens ga ik zeker proberen, maar ik ben bang dat ik maar op zoek moet gaan naar iets anders. De lens is namelijk zo'n 1700 euro, en dat vind ik eigenlijk te gek voor een hobby.
We waren met z'n vieren op Duindigt en eentje mocht inderdaad mee met de startauto. Ze vond het erg gaaf, maar omdat de zon net verkeerd stond was het moeilijk foto's maken.

@Paraat: nu je het zegt: dat is precies waarom de foto mij ook zo aanspreekt, ik vind het een heel klassiek beeld.
@Guinni: heb ik ook nog geprobeerd, maar omdat de jockey's/pikeurs zoveel kleurrijker zijn dan de paarden vallen die dan weer heel erg weg.

classic_life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:29

haha ja... that's me bittermoon vertelde me net dus vandaar

visitor1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:35

ik mis bij de laatste 2 foto's wel de kleuren ik vind het zo te flets over komen....

die felle kleuren horen er een beetje bij

_Tarzan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 12:46

hele mooie foto's!
Is het een lens speciaal voor beweging, of wat?
Ben ik erg nieuwsgierig naar
Ben zelf namelijk aan het sparen voor een goeie camera + lens
nummer 1 is idd erg prachtig, en wat Josav al zei: erg tekenbaar!

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 12:57

Pff.. het is eigenlijk een lens die overal goed voor is. Hij is erg lichtsterk (2.8) heeft een fijn bereik (70-200mm) en focust heel snel. Hij is alleen ontiegelijk zwaar, dus om de hele dag mee rond te lopen is het niet de ideale lens. Een ander groot nadeel is de prijs: http://www.cornevaniperen.nl/proddetail ... 59&cat=113