[Foto] ik voor de camera

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:45

VeirL schreef:
Klopt.
Maar wanneer ik foto's zie op CB die, voor mij, niets uitstralen, dan kunnen het ook gewoon leuke foto's voor in het fotoalbum zijn.

Ik heb ook weleens foto's die eigenlijk geen titel hebben, maar aan ogen of lichaamshouding kun je nog wel een beetje een idee krijgen.
Dat krijg ik hierbij niet.

Waarom plaats jij altijd van die neerbuigende reacties op CB (en nu dus UK).
Wat probeer je hiermee te zeggen?

Je zou toch eens één keer een normale reactie geven..

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 14:51

VeirL schreef:
Mag ik vragen wat je probeert te zeggen met je foto's?
Want ik voel helemaal niets bij je foto's.

Mag ik vragen wat je probeert te zeggen met je bericht?
ik heb hier niets aan..
Onderbouw het dan, wat moet ik verbeteren eraan, wat gaat fout volgens jou?
Ik kan prima tegen kritiek, vind het zelfs fijn als mensen mij proberen te verbeteren met goed onderbouwd commentaar, maar daar valt dit absoluut niet onder

Een reactie als van WW, ja daar heb ik wat aan, daar kan ik mee verder aan de slag, dank je daarvoor WW

Maar wordt een beetje moe van reacties van jou VeirL, je bent bijna áltijd negatief over andere!!
En altijd met lúllige reacties, pas een topic van Joortje, en ik zie zoveel meer van jou commentaar waar ik echt van denk; sjees, ben je god ofzo, ben jij zo perfect?!
Je kan je commentaar ook op een andere manier geven zonder mensen direct af te branden [wat dat doe je echt]
Als je nou de foto niets vind, kan je dat ook anders zeggen met een klein beetje meer respect voor de maker, die er wsl moeite voor heeft gedaan maar niet zo'n 'perfecte' fotovisie heeft als jij dat denkt te hebben, en ietsie meer onderbouwen.

En nu krijg ik vast naar mijn hoofd; je kan niet tegen commentaar, plaats ze dan niet.
Ik kan prima tegen commentaar, anders zou ik er niet om vragen, maar ik ben eigenlijk blij dat jij [veirl] een keer zo'n reactie geeft in mijn topic, kan ik er een keer wat van zeggen.

Zo, dat was hem.

[edit] Eef was me voor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:52

[edit] Eef stond er al maar Ilkkah piept er ook weer even tussen. Och. Driemaal is scheepsrecht, dan maar. [/edit]

VeirL schreef:
Klopt.
Maar wanneer ik foto's zie op CB die, voor mij, niets uitstralen, dan kunnen het ook gewoon leuke foto's voor in het fotoalbum zijn.

Ik heb ook weleens foto's die eigenlijk geen titel hebben, maar aan ogen of lichaamshouding kun je nog wel een beetje een idee krijgen.
Dat krijg ik hierbij niet.

Dan kan je nog altijd wel commentaar geven waar mensen wat aan hebben. En anders klik je maar weer op 'vorige': want daar hebben mensen nog meer aan ook. Als jij alleen maar reacties kan geven die vol kritiek staan, maar je niet aangeeft wat er precies mis mee is en hoe het verbetert kan worden.. dan heeft toch niemand daar iets aan? Daar zijn zowel CB als UK niet voor bedoeld, lijkt mij.

Er kan geen positief puntje meer af bij jou. Zelfs niet 'goede poging'.

Jij vind jezelf misschien nu heel wat, wat fotografie betreft, maar vergeet in God's naam niet dat jij ook maar ergens begonnen bent, net als iedereen ergens moet beginnen. Als jij in het begin alleen maar afgekraakt was (want dat doe jij nu.) dan was je misschien niet eens echt verder gegaan.

Een beetje meer respect tegenover de pogingen die mensen wagen zou wel op zijn plaats zijn, vind ik. Dat heeft iedereen bij jou ook altijd getoond, bij verhalen, gedichten, foto's en fotobewerkingen.

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 15:04

WildWings schreef:

Een beetje meer respect tegenover de pogingen die mensen wagen zou wel op zijn plaats zijn, vind ik. Dat heeft iedereen bij jou ook altijd getoond, bij verhalen, gedichten, foto's en fotobewerkingen.

En ja. Dat zullen ze nu ook wel laten.
Dus je heb alleen je zelf ermee.

Verder stralen de foto's niet écht iets uit, behalve de laatste.
Die vind ik de mooiste van de serie.
Verder sluit ik me geheel aan bij WW (:

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 19:51

Zo te zien ben ik dus niet de enige die er zo over denkt.
Ben benieuwd of Veirl zelf nog de moed heeft om hierop te reageren...

Dank jullie iig

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 15:46

Oké, ik weet heel goed dat ik de laatste tijd veel negatief "commentaar" geef, waarschijnlijk omdat ik het gewoon spuugzat ben wat er allemaal op CB gebeurd.
Mensen maken een "ding" dat nergens op lijkt en krijgen reacties met "mooi!" (ik zeg niet dat het hier niet het geval is).

Wat me wel opvalt, is dat RoWyGo, Mietje en Ilkkah heel erg positief op elkaars topics reageren.

Verder bied ik mijn excuses aan, ik ben idd in sommige topics wat te ver gegaan.

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:05

Aan reacties met alleen 'mooi' weet de TS vaak ook wel wat ze er aan heeft. Niets dus. Degenen die berichten zoals 'mooi!' plaatsen zijn vaak degenen die verder van fototechniek of whatever niet zoveel weten, maar toch graag iets willen zeggen.
En dan nog lees ik liever een nietszeggende reactie als 'mooi', dan een altijd negatieve reactie van jou, waar verder ook geen enkele tip aan te pas komt.

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 16:17

VeirL schreef:
Oké, ik weet heel goed dat ik de laatste tijd veel negatief "commentaar" geef, waarschijnlijk omdat ik het gewoon spuugzat ben wat er allemaal op CB gebeurd.
Mensen maken een "ding" dat nergens op lijkt en krijgen reacties met "mooi!" (ik zeg niet dat het hier niet het geval is).

Wat me wel opvalt, is dat RoWyGo, Mietje en Ilkkah heel erg positief op elkaars topics reageren.

Verder bied ik mijn excuses aan, ik ben idd in sommige topics wat te ver gegaan.

En wat heeft dat verder hiermee te maken?

Toevallig omdat rowygo bijna altijd mooie foto's heeft en als jet een mindere foto heeft zeg ik dat er ook gewoon eerlijk bij.
en ik ben ook altijd helemaal weg van de foto's van Mietje, en zoniet, net als bij jet, zeg ik het eerlijk, je kan het nakijken
al snap ik verder niet wat dit met jou te maken heeft hoor, maargoed, hoop dat je je antwoord hebt op je opmerking

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:25

VeirL schreef:

Misschien is dat wel gewoon omdat onze topics gewoon bij elkaar in de smaak vallen?
Daar ooit aan gedacht? Nee waarschijnlijk niet. Als je alleen van t slechtste van mensen uit gaat denk je daar inderdaad niet aan..

In sommige? Ik heb je eigenlijk sinds een maand of wat niet meer positief op iets zien reageren.
Waarschijnlijk heb je daar je reden wel voor, daar niet van, maar leuk is anders

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:16

Mietje schreef:
In sommige? Ik heb je eigenlijk sinds een maand of wat niet meer positief op iets zien reageren.
Waarschijnlijk heb je daar je reden wel voor, daar niet van, maar leuk is anders

Sorry, maar je kent mij niet. Je kunt niet zomaar van mensen iets zeggen.

Verder ga ik er niet meer op in, ik heb mijn excuses aangeboden en als jullie die niet aannemen, prima.

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 15:33

VeirL schreef:

Sorry, maar je kent mij niet. Je kunt niet zomaar van mensen iets zeggen.

Zelf doe je precies hetzelfde hoor door die opmerking over dat eef, jet en ik vaak positief in elkaars topics zouden reageren?! [ook in andere topics trouwens, maar daar gaat het hier niet om ]

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:57

Nee, ik zei alleen dat het me opviel. Ik heb er geen eens bij gezegd wat ik er van vond, alleen dat het me opviel.
Mietje zei hier iets over "mijn" karakter, dat vind ik iets anders.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:31

Ladies, willen jullie weer terug ontopic gaan en dit eventueel per pb uitpraten anders?