Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mandy_b_s schreef:Ennehh.. ik vind het niet helemaal eerlijk dat er geklaagd wrodt over op IEDERE foto blote ruggen en buiken.?
, maar dat ligt er waarschijnlijk ook weer aan dat ik niet zo van die geposeerde houdingen hou.
.
. Je mag blij zijn met zo'n personal fotografe.
Dan kan ik (en kunnen anderen) de foto's ook per stuk beoordelen zegmaar, ik denk dat je daar meer aan hebt.
Jettie schreef:Jet, erg goed gedaan meid! Top werk hoor.
Ik ben het wel met de andere reacties eens, maar aangezien er ook genoeg niet-zwaar geposeerden bijstaan heb ik er ook weer niet echt problemen mee. Alleen Jet.. volgende keer zou ik je aantal toch écht tot 10 beperken..Dan kan ik (en kunnen anderen) de foto's ook per stuk beoordelen zegmaar, ik denk dat je daar meer aan hebt.
HAHA zal het proberen volgende keer. Maar ik kan meestal niet zo goed kiezen, ben ik echt een ramp in.

! 
smeetjoew schreef:Ik vind dat júist horen bij fotoshoots (van mensen) dat ze poseren! Anders worden de foto's gewoon minder mooi, dan krijg je van die verschrikte foto's e.d.
De blote ruggen en buiken maken de foto's juist sexy.![]()
(met mijn verstand... )
) echt weer prachtige foto's! Zo naturel
Echt mooi. Leuk zeg, al die foto's

Sannah schreef:Wat is er met deze foto gebeurd? Het lijkt wel een wassen beeld.
Wel voorzichtig zijn met truukjes uithalen!
Ik zie ook niet zo goed in wat je bedoelt? Misschien haar huid? Die is erg mooi en egaal
Op de fotoos gelet tot op .puntJE. ?
Hahaha
ik heb alleen het schelpen strandje+parkje in de buurt
En het RobbenoortBOS in wieringerwerf
. Sannah schreef:Wat is er met deze foto gebeurd? Het lijkt wel een wassen beeld.
Wel voorzichtig zijn met truukjes uithalen!
http://img106.imageshack.us/img106/9525/mandy9e7fz.jpg