[ged] Hij is wel heel creepy :S :P

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Buddha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 20:01

Dat besef ik zelf heel goed ik weet niet of je mijn andere gedichten wel eens heb gelezen? de meeste gaan over zelf moord en als je het perse wilt weten heb ik in het verleden ook verschillende zelfmoordpogingen gedaan.. ik zat toen in groep 6 en 7. Ik weet precies hoe het is en hoe je je dan voelt. Dit gedicht is daarop niet gebasseerd verder en gaat niet over mij. Gewoon iemand die is geobsedeert door de dood ofzo denk ik weet het ook niet kwam gewoon in me op.

MisterGi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:48

Als iemand flink wat problemen heeft gaat i er echt niet helderder door nadenken, dus ik vind dat "kinderlijke" rijmen hier wel passen (wie bepaald wat is kinderlijk rijmen is eigenlijk )

kheb 1 puntje, het komt echt over alsof niks de persoon meer wat kan schelen, en daarom snap ik het laatste woordje ook niet; sorry
dan maakt het hem dus toch wel iets uit, anders excuseert i zich niet

oh en mensen, dat het nergens op slaat kan ook anders gezegt worden, nu lijkt het net of iedereen elkaar napraat

_Buddha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 20:50

Inderdaad, ik heb er weinig aan 50 x te horen dat het nerges op slaat want dat weet ik nu wel misschien slaat het ook nerges op. Dat woordje sorry vind ik ook raar. Maar ik verander er denk ik nu nog even niks aan ik vind het wel apart zo. Het klopt niet helemaal en je kan er lang over nadenken. Maar het kwam zo snel in me op en stond zo snel op papier dat ik zelf ook even verbaasd was bedankt voor je reactie

unicorn_kiss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 13:18

ik vind het lelijk
je gebruikt zo makkelijke woorden voor zo'n moeilijk onderwerp
Ik voel er ook niks bij
en de lengte van je zinnen kloppen niet/ het is meer een verhaaltje
Ik vind het niet mooi sorry