Nou Lontje, je overtreft jezelf weer. Wat een lieve uitstraling heeft dit paardje ook op papier! Geweldig. En inderdaad al die spikkels... k las het al eerder... eenpaar spikkels verkeerd en je hebt een ander paard of een paard met een andere uitstraling.
Ben blij dat je de achtergrond niet hebt ingekleurd......poe.....nu is en blijft dat lieve gespikkelde paardenhoofdje de blikvanger op t papier.
Wat betreft het dubbele gevoel..jaaah, dat ken ik... maar zoals ook al eerder gezegd *gutgenadig, ben ik origineel zeg.. NOT* bewaar ik altijd een ruwe scan, een bewerkte scan en een verkleinde scan in m'n electronisch archief en als ik er een paar heb laat ik ze daarna afdrukken voor in m'n map. Maar je houd toch een gevoel bij een tekening. zoals het gevoel bij je eerste opdracht, je moeilijkste opdracht, of gewoon die leuke paardjes als je weer eens terugbladerd etc.... k denk niet dat dat ooit over gaat, en dat het belangrijk is om een stukje van jezelf in de tekening te laten wat je meegeeft aan de opdrachtgever. Dat maakt denk jouw tekening ook echt JOUW tekening die je met hart en ziel gemaakt hebt....vandaar het moeilijke afstand doen denk....