JoSav schreef:Ik ben blij dat ie in de smaak valt. Je weet het natuurlijk maar nooit. En om een tekening waar ik maar 30minuten aan gekunsteld heb meer dan een schets te noemen vind ik wat ver gaan... dan krijg je zo'n "ik gooi ook eens met verf en vang een paar duizend euri" gevoel.
Ho ho, vergeet niet dat het niet de tijd die je erin investeert is wat een tekening mooi maakt...
Ik heb ook weleens iemand horen zeuren die een heel grappige fotomanip (nou goed, ik vond 'em iig erg mooi gedaan en grappig, een muis waar ze dan pikachu van had gemaakt door z'n vachtje geel te maken en rode wangetjes, lange oren, staartje erbij enzo
) had gemaakt, daar kreeg ze erg veel leuke reacties op... Maar ze voelde zich een beetje bedonderd omdat ze veel tekeningen had waar ze heel erg hard op gewerkt had en die kregen dan lang niet zoveel leuk commentaar... Maar het gaat toch niet alleen om hoeveel tijd je erin hebt gestopt? Ook om het idee, de uitwerking, hoe het eruit ziet en niet onbelangrijk, wat 'men' ervan vind...? 
Ik vind het in ieder geval een goed geslaagd werk, en ik zou dit zeker niet 'zomaar een schets' noemen.
(nu ben ik zelf wel nogal van het schetsen en noem ik dat ook schetsen, dus wat zit ik nou te banketstaaf
, maar ik bedoel dus dat het geen schets-schets is, maar gewoon een af-schets, naar mijn mening.
Ik vind het er iig erg netjes en afgewerkt uitzien en daarbij maakt het me echt geen flikker uit hoeveel of weinig tijd het heeft gekost.
Prima toch juist, als het je weinig tijd kost om zoiets moois en afs te maken? (hopelijk is beetje duidelijk wat ik nou bedoel, volgens mij is de opbouw van mijn verhaaltje een beetje chaotisch.
)