[sch] ijslands vuur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaB

Re: [sch] ijslands vuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 17:40

Nounou wat een reacties
Thanks

Ik moet hem nog aflakken, dan worden de kleuren ook nog iets mooier heb ik het idee. Eerst stond hier een moeder met kind op, maar na een aantal weken er langs gelopen te zijn besloot ik dat het niets was, of ooit zal worden, dus binnen 2 uur was het doek omgetoverd tot dit.

In mijn schetsboek staan nog wel meer dingen met ijslanders die ik ooit wil gaan uitwerken.

Overigens vind ik het grappig om te horen dat ik een leuke eigen stijl heb, want dit is het eerste wat ik zo maak

Voor de rest weet ik ook niet zo goed wat er over te melden, aangezien ik stiekem niets met ijslanders heb (heb een fjord ) Dus wie weet gaat die ooit in de verkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 22:30

Hoi Soeskia,

Ik vind je schilderij helemaal te gek! Wauw... Maareh hoe kun je nou niets met IJslanders hebben? Fjorden? Ik wou al zeggen... ben jou nog niet tegen gekomen bij HK IJslands Vuur deel 2... Daar was dit schilderij, naast de super collage van Rosan helemaal te gek voor geweest (openings bericht!).

Groetjes [***]

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 23:01

Niets met ijslanders klinkt ernstiger dan dat het is. Meer in de zin van, ik heb er geen, of er ooit op gezeten Ik vind het super gave paarden hoor.

Dat ijslands vuur een begrip was, wist ik evenmin moet ik me nu schamen. Ga het topic maar eens opzoeken.

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:31

gaaf schilderij, echt heel mooi! Je hebt een boeiende stijl.

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:08

Super stoer gedaan
Met welk materiaal is het gemaakt ?