[ART] MLP-Custom 'Northern Flame'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 15:15

SilverStorm schreef:
pfff niet spetterend zegt ze dan.... ik vind dat je juist heel erg geslaagd bent om er iets spetterends van te maken. moge het dan geen spetterend in de zin van glim glans en glamour zijn, je hebt een mooi karakter neergezet. de kleurcombinatie vind ik juist onwijs mooi, net als de textuur van het haar die gewoon perfect past bij wat de pony moet uitdragen. viking. ooit een viking met mooi gekamde gepermanente glanshaartjes waarin een antifrizz gemasseeerd is gezien *grin* ik niet.

*niet dat ik ooit een echte viking heb gezien, maar ik kan het me niet voorstellen.. ruig gekamd haar okee. maar glad en glimmend zonderklit of vlecht..neee*

Haha ontzettend bedankt Leuk compliment

Nee heb je ook wel gelijk in, dat die mooie gladde manen niet gepast hadden. Maar misschien dat het sommige andere MLP-liefhebbers tegen het hoofd had gestuit en dat ze het helemaal niet mooi hadden gevonden.

Maar ikzelf ben ook erg tevreden met het resultaat

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 23:02

gaaf hoor!! ben benieuwd naar je volgende --> vampierpaard?
heb je hem dus ook gelakt?
echt cool!

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 10:22

Ik ben het wel met je eens dat hij niet echt spetterend is. Toch vind ik dit een hele leuke custom. Je hebt hem in iedergeval netjes afgewerkt. Het haar deed mij eerste instatie denken aan van die kleine koperendraadjes in stroomdraad. Maar dat is het niet, wel?

Dus mijn vraag: Waar heb je het haar van gedaan?
Verder is het een leuk totaal plaatje, deze pony.

Is je broer ook gek van pony's, waarom je hem een pony cadeau hebt gegeven met sinterklaas?

[Edit] Doet me er aan denken dat ik ook nog steeds een pony heb staan. Een G3 Coconut Cream en de bedoeling is dat het een ouderwetse carousel pony zou worden. Het zadeltje en hoofdstelletje heb ik er al op gekleid. Helaas kan ik geen tijd en zin vinden om hem eindelijk eens te gaan schilderen, kleine dingetjes toe te voegen en te re-hairen. Vooral het re-hairen kijk ik tegen op. Dat doet me steeds meer pijn in mn vingers.

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:04

Ik vind hem heel erg gaaf!
Hij spreekt me wel aan.
Vind alleen de Hoorns een beetje nep op de helm, maar verder super!