[Tek] Lusitano.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:36

Ik Tem wel even om een mod de foto weg wil halen

@ myra; Prachtige tekening! Echt waar! Die uitdrukking

halibut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:40

klunsmuts schreef:
Ik heb één aanmerking, dat is dat ik vind dat je hem wat teveel omlijnt. Zoals bijv. bij de oren, op de tekening heb je die zwart omlijnt terwijl ik dat in de foto niet terug zie.

Ik vind dat juist ontzettend gaaf!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:41

Prachtige tekening is het inderdaad geworden. Jammer dat je niet even van te voren hebt gevraagd of je de foto hiervoor mocht gebruiken, zeker omdat je 'm in je profiel ook gebruikt als voorbeeld voor de verkoop van je tekeningen. Dit is een commercieel doeleind, het was wettelijk noodzakelijk voor je om toestemming aan me te vragen en zelfs een bedrag hiervoor te betalen.

Maar ik zal er nu niet al te moeilijk over gaan doen... Als je zorgt dat je bij iedere plaatsing van de tekening erbij zet dat het naar het origineel van www.HypoFocus.com is. (naar de wettelijk verplichte naamsvermelding).

Chawwa

Re: [Tek] Lusitano.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:59

Ik kan jullie verzekeren; het is een Lusitano
het is namelijk Quilo, en het is de mijne! Vind de tekening goed gelukt, ik kan hem er echt in herkennen! leuk hoor

Meer foto's van Quilo staan er op www.lusitano.nu
bijna alle mooie foto's zijn gemaakt door Femke Puijman van Hypofocus, zij is het ook die me attent maakte op deze tekening.

Grrr, Chawwa

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 15:05

Chawwa schreef:
Ik kan jullie verzekeren; het is een Lusitano
het is namelijk Quilo, en het is de mijne! Vind de tekening goed gelukt, ik kan hem er echt in herkennen! leuk hoor

Meer foto's van Quilo staan er op www.lusitano.nu
bijna alle mooie foto's zijn gemaakt door Femke Puijman van Hypofocus, zij is het ook die me attent maakte op deze tekening.

Grrr, Chawwa

Wat leuk, lijkt me leuk om je eigen hengst onverwacht op zwart wit te zien?

@ Hypo Focus: excuses hiervoor! Kan het me wel begrijpen, ik had inderdaad even moeten nachecken, al helemaal omdat ik twijfelde.

Hierbij dus overnieuw:

Afbeelding
Foto Hypo Focus / www.HypoFocus.com

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 18:26

Mooie tekening!
Je bent wel erg talentvol!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 20:26

@ Nynkk: bedankt voor het temmen van een mod! !

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:33

waaaaaauw echt prachtig gedaan!! Idd alleen die schaduw bij de manen is wat minder mooi maar verder echt PRACHTIG! Lijkt wel een foto, heel erg knap, ik wou dat ik zo kon tekenen!!

marjoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:45

Erg mooi, veel mooier dan de vorige. Maar ik vind die dikke lijn om zijn voorhoofd echt storen meid. Verder is hij echt geweldig!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 11:09

marjoke schreef:
Erg mooi, veel mooier dan de vorige. Maar ik vind die dikke lijn om zijn voorhoofd echt storen meid. Verder is hij echt geweldig!

Die dikke lijn is echt een kwestie van smaak: veel mensen vinden het mooi, anderen weer niet

Remy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:23

Myra schreef:
marjoke schreef:

Die dikke lijn is echt een kwestie van smaak: veel mensen vinden het mooi, anderen weer niet

Ik vind die lijn juist mooi!! Die "zet het paard echt neer" om zo maar te zeggen. Die lijn geeft heel veel diepte, leven en uitdrukking aan het hoofd. Bovendien wordt die lijn in evenwicht gehouden door de zwarte accenten van de kinbak, en de neus zelf.

sara0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:53

nou ik vind hem echt heel erg mooi!

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:38

Remy schreef:
Myra schreef:

Ik vind die lijn juist mooi!! Die "zet het paard echt neer" om zo maar te zeggen. Die lijn geeft heel veel diepte, leven en uitdrukking aan het hoofd. Bovendien wordt die lijn in evenwicht gehouden door de zwarte accenten van de kinbak, en de neus zelf.

Mee eens!

halibut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:14

Ben het ook eens met Remy, en het is een ontzettend leuke eigen stijl! Ben ik jaloers op hoor, heb die van mij nog steeds niet echt gevonden.

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:39

SUPER!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 20:17

Remy schreef:

Mooi omschreven, ben het daar dus helemaal mee eens
Ik zat nog te twijfelen toen ik deze tekening maakte om het hoofd niet zo te accentueren, maar als ik dat niet zou doen zou het hoofd wegvallen in de manen, terwijl het hoofd juist meer op de voorgrond zit.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:19

Even een doekje pakken, kwijlplasje opruimen..

onlii_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:32

woooooooooooow

marjoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:49

Myra schreef:
Remy schreef:

Mooi omschreven, ben het daar dus helemaal mee eens
Ik zat nog te twijfelen toen ik deze tekening maakte om het hoofd niet zo te accentueren, maar als ik dat niet zou doen zou het hoofd wegvallen in de manen, terwijl het hoofd juist meer op de voorgrond zit.

Dat is dan een eigen smaak. Ik vind de lijn niet zo leuk, andere wel blijkbaar.
Het effect is inderdaad wel meer.. Het paard komt er meer uit door de dikke lijn. Maar op één of andere manier vind ik het erg onrealistisch en daar hou ik niet zo van.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:12

Jeetje hij is mooi ..
ik vind alleen die donkere omtrek niet zo mooi .. maar volgens mij is dat jou steil [zag in je profiel dat je dat ook bij die andere tekening had gedaan] naja geeft niet het heeft ook wel weer wat ..
Ik vind de manen een beetje 'streperig' lijken ..

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:00

Ik vind 'm zoals altijd weer geweldig Myra! Kwou dat ik zo kon tekenen