@ myra; Prachtige tekening! Echt waar! Die uitdrukking
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

klunsmuts schreef:Ik heb één aanmerking, dat is dat ik vind dat je hem wat teveel omlijnt. Zoals bijv. bij de oren, op de tekening heb je die zwart omlijnt terwijl ik dat in de foto niet terug zie.
Chawwa schreef:Ik kan jullie verzekeren; het is een Lusitano
het is namelijk Quilo, en het is de mijne! Vind de tekening goed gelukt, ik kan hem er echt in herkennen! leuk hoor
Meer foto's van Quilo staan er op www.lusitano.nu
bijna alle mooie foto's zijn gemaakt door Femke Puijman van Hypofocus, zij is het ook die me attent maakte op deze tekening.
Grrr, Chawwa

! marjoke schreef:Erg mooi, veel mooier dan de vorige. Maar ik vind die dikke lijn om zijn voorhoofd echt storen meid. Verder is hij echt geweldig!

Myra schreef:marjoke schreef:Erg mooi, veel mooier dan de vorige. Maar ik vind die dikke lijn om zijn voorhoofd echt storen meid. Verder is hij echt geweldig!
Die dikke lijn is echt een kwestie van smaak: veel mensen vinden het mooi, anderen weer niet
Remy schreef:Myra schreef:
Die dikke lijn is echt een kwestie van smaak: veel mensen vinden het mooi, anderen weer niet
Ik vind die lijn juist mooi!! Die "zet het paard echt neer" om zo maar te zeggen. Die lijn geeft heel veel diepte, leven en uitdrukking aan het hoofd. Bovendien wordt die lijn in evenwicht gehouden door de zwarte accenten van de kinbak, en de neus zelf.
Ben ik jaloers op hoor, heb die van mij nog steeds niet echt gevonden.

Remy schreef:Ik vind die lijn juist mooi!! Die "zet het paard echt neer" om zo maar te zeggen. Die lijn geeft heel veel diepte, leven en uitdrukking aan het hoofd. Bovendien wordt die lijn in evenwicht gehouden door de zwarte accenten van de kinbak, en de neus zelf.

Myra schreef:Remy schreef:Ik vind die lijn juist mooi!! Die "zet het paard echt neer" om zo maar te zeggen. Die lijn geeft heel veel diepte, leven en uitdrukking aan het hoofd. Bovendien wordt die lijn in evenwicht gehouden door de zwarte accenten van de kinbak, en de neus zelf.
Mooi omschreven, ben het daar dus helemaal mee eens
Ik zat nog te twijfelen toen ik deze tekening maakte om het hoofd niet zo te accentueren, maar als ik dat niet zou doen zou het hoofd wegvallen in de manen, terwijl het hoofd juist meer op de voorgrond zit.

het heeft ook wel weer wat ..