[tek] Okkie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 11:18

Mooi.
Ik vond het kopstuk erg dicht op het hoofd zitten. Maar ik zie dat op de foto het halster gewoon zo strak zit aan de bovenkant.
Dat plukje is geweldig! Inderdaad mooi detail zo.
De voorpluk is misschien iets teveel krul, maar misstaat absoluut niet.

Naomi21

Re: [tek] Okkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 12:36

Jums, Naomi is ontwaakt..

smeetjoew: Thanx! Oei, dat wordt nog n moeilijke taak bij jouw Nikita, de tekening mooier maken dan de foto .
Ik zie wat je bedoelt, t hoofdje neigt iid iets meer omlaag...
Ligt t aan de stand van t hoofdje of t oog?
Ik heb bij Okkie extra geprobeerd om t oog een pupil en lichtje te geven. Dat lichtje staat niet op de foto, zou dat t zijn?

Sha_: das met opzet .
Ik denk dat als ik t regenbooghalster zo gekleurd zou hebben, dat t 1e wat je zou zien op de tekening t halster was, en niet Okkie. In zin van: dat de kleuren de aandacht teveel van t ware object van de tekening zouden wegtrekken.
Nu moet ik zeggen dat ik t groene er juist heel mooi bij vind passen, een rustige kleur, net als de uitstraling van Okkie .

nujaro: hihi thanx! Jij hebt lang doorgefeest gister? Ik zag je na 3en nog online staan geloof ik .

Amanda: Thanx! Ik denk dat de witte strepen misschien teveel krul aangeven?
Moet ik wel bekennen dat ik manen ong t moeilijkste vind om te tekenen . Al die streepjes en kleuren!

ilovelucky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 12:40

WOOOOOOOOOOOOOW
MOOOOOI zeg egt super

nujaro

Re: [tek] Okkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:57

Naomi21 schreef:
nujaro: hihi thanx! Jij hebt lang doorgefeest gister? Ik zag je na 3en nog online staan geloof ik .

klopt jah tot 4 uur

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 13:24

ghi, ghi, ik denk dat het heus wel zal meevallen, om de tekening mooier te maken dan de foto. Je kan het zó mooi, maaaarr.. de foto is ook wel erg mooi
Verder denk ik dat het ligt aan de stand van het hoofdje.*edit, het oogje staat ook wel iets meer naar beneden... ik denk dat het ligt aan het oog, maar het stoort absoluut niet!!

superrrr mooi!!