Gunufje schreef:Roossie schreef:nou nee ik heb liever noiet dat het doorgesztuurd word.... k zou het fijn hebben gevonden als je het eerst had gevraagd.. want je hebt van die mensen die dan gan zeggen van: ja ik heb dat verhaal geschreven mooi he?? en er dus mee gaan opscheppen...
Ehh waarom staat er dan 'Je kunt dit verhaal doorgeven aan mensen die je kent'![]()
Eerlijk gezegd vind ik het verhaal niet écht ontroerend. Het laat me vrij koud en de laatste gebeurtenis volgt té snel. Bovendien is je schrijfstijl niet je van het en zitten er veel spelfouten in!
En eh, ik vind het persoonlijk nogal arrogant dat je je eigen verhaal 'zeer aangrijpend' noemt...
sorry hoor maar moet ik soms stuk of 3 bladzijdes gaan schrijven??

enne voor de rest ziie me vorige post
of me ena laatste post
jouw mening van dat arrogant maar IK vind het zeer aangrpijend voor me zelf en aangezien het me aller eerste verhaal is wou ik graag dat mensen het ginge lezen

.... k zou het fijn hebben gevonden als je het eerst had gevraagd.. want je hebt van die mensen die dan gan zeggen van: ja ik heb dat verhaal geschreven mooi he?? en er dus mee gaan opscheppen...