Nu word het een stuk makkelijker 
Nog een schaduwvraagje. Maka je schaduwen met een donkerdere tint van de kleur?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu word het een stuk makkelijker 
Als ik dus met die Pen Tool rode lijnen heb gezet, hoe krijg ik die dan zwart? Nu ziet mijn tekening er zo uit:
CKdamour schreef:Uhmm je hebt iets niet goed gedaan.
Ik moet nu gewoon de scan zien... alleen dan met een rode lijn (mag wel dikker) eromheen. ik zie nu een zwart vlak met rode lijnen.
Maar ik heb gewoon de 'background'-layer weggedaan. Dan wou ik de rode lijn zwart doen, maar dat lukt niet. Moet dat met de Paint Bucket Tool?

en da's voldoende
) voor het Mango tekenen? Wie, wat of welke tekening heeft je op het idee gebracht om het zelf ook eens te gaan proberen, of dat nu uit direct overtekenen, of gewoon uit inspiratie bestond?
Het zijn zo wat de enige die ik op het moment volg. Veel andere tekeningen vind ik ook mooi 
Terwijl dat juist is wat ik wil gaan doen! 
)
*ben wel slim uche* 
Uiteindelijk moeten dat 24 pagina's worden, maar het is de vraag of ik het tot zover volhoudt aangezien ik hier al 2 weken over heb gedaan en dan nog niet eens aan het inkleuren ben begonnen... 
Jallist schreef:Jep ik ben er weer mee begonnen sinds ik mijn wacom heb, op papier kreeg ik het er nooit goed op. Het zijn nu nog maar wat snelle tekeningetjes, in de vakantie ga ik weer eens wat "hele" personen maken.
Woodelf
Nightelf (mjah kheb een elven-tic)
Schoolmeisje
Sja... warrior achtige vrouwelijke persoon?
T stelt nog niet veel voor, maar tis een begin, ik moet ook nog wennen aan het werken met een tekentablet.
Tatariki schreef:Je moet ook eens Bleach en Naruto opzoeken
Ik teken gewoon omdat ik de japanse mangastijl mooi vind en ik graag teken ^^