[Tek] Pony van Anneke1

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:01

VEEEEL beter die laatste!!! Alleen ik zou de ogen NOG iets donkerder maken... Kijk eens naar de ogen van een paard (niet op de foto, want daar zijn ze door de flits te licht, dat snap je zelf ook wel)... Die zijn heel donkerbruin... Ik zou dat ook in je tekening doen. Verder vind ik z'n neus echt helemaal geweldig, dat heb je echt heel mooi gedaan. Moeilijke foto om na te tekenen!! Z'n hoofd is wel een beetje driehoekig maar daar kun je denk ik niet zo veel meer aan veranderen. Nogmaals, die neus.. echt heel knap!! Al mijn punten zijn dus gewoon tips voor de volgende x hoor, ik denk dat ze er hartstikke blij mee zal zijn!!!

ikamanda19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:21

Hoofdjes is wat aan de brede kant, maar verder erg mooi getekent

marjoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 19:05

Dat het hoofdje aan de brede kant is heb ik nu wel genoeg gehoord hoor. En ik heb me er bij neergelegd.
loveshadow: Ik weet ook wel dat een paardenoog donkerbruin is hoor, maar ik werk met potlood dus is donkerbruin nogal moeilijk te maken . (Ookal bedoel je dat niet zo ) De ogen zijn op de foto wel donker hoor, maar door de flits is de pupil licht geworden (die op de tekening wel donkerder is dan de rest.) Maar op de tekening zijn de stukjes die licht zijn gewoon weerspiegeling van 'het zonlicht'. Maar blijkbaar heb ik dat wat verkeerd weergegeven.
Naja, ik kan er niets meer aan veranderen want ze is ondertussen afgegeven aan de jarige. En ze was er heel erg blij mee heb ik me weten te vertellen.

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:22

Ik denk alleen dat het hoofd, een deel onder de oren nog te breed is. Ik denk trouwens ook dat het paard erg moeilijk te tekenen is, aangezien de foto ook vanaf een rottige positie is genomen ....

daisy2

Re: [Tek] Pony van Anneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 23:07

ziet er echt super uit, en dat voor iemand van 14 jaar. ik sta er versteld van...als je zin en tijd over hebt kan je altijd mijn paard rocardo natekenen.

Zou het echt leuk vinden.. laat je het weten of je het wilt, dan kan ik een foto naar je pb'en.

groetjes Daisy