Hij IS geweldig!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jaduuh schreef:Ik had gelezen dat ze voor uhm 30 euro (was met korting) voor een A4 en zonder korting 50 euro ennem .. voor A3 was mét korting 50 euro en zonder 100 euro ?? Zoiets in ieder geval .. en dat vind ik toch wel erg prijzig
, als iedereen het me na deed zat ik zonder werk
.
Maar ik heb niet eens zoveel geld volgens mij

) is dat misschien veel maar wat je ervoor terug krijgt is de prijs voor die prachtige tekeningen niet heel veel!!!
maar mijn tante schildert in aqryll en olie enz. en die vraagt er rond de 200 euro voor.....

! Mooi hoor! Ik zou willen dat ik het zo kon!
Hij is prachtig!

.
) . Het oog is ook zeer goed gelukt, t zou in t "echt" volgens mij n heel intelligent dier zijn
.
, maar jij blijft me inspireren om toch eens t pastelkrijt te gaan proberen! 
) 
elanor schreef:Je krijgt zo onderhand al meer reacties op deze tekening dan op je ´reguliere´werk.

smeetjoew schreef:ik vind dat jij er weinig voor vraagt vergeleken wat je ervoor terug krijgt!, voor de bokkers onder ons( een leeftijd van13, 14 jaar ) is dat misschien veel maar wat je ervoor terug krijgt is de prijs voor die prachtige tekeningen niet heel veel!!!
. 
Ik vind je prijzen absoluut niet hoog, zeker niet te hoog. Misschien lijkt het even veel (leeftijd zal daar ook zeker een rol in spelen), maar het is toch geweldig als je elke dag naar zo'n tekening kan kijken?

ik wauw dat ik zo mooi kon tekenen ik oefen wel wat maar dat is met gewoon potlood dus dat zal wel niet fantastisch worden is het slim om het dan een keer te gaan proberen met pastel of ik zal het anders zeggen is dat ook wat makkelijker? 
, en die nek lijkt misschien wel een beetje dun, komt denk ik doordat ik hem eigenlijk over zijn schouder wilde laten kijken (vind ik een mooie houding) maar door de manen zou je dat toch niet zien dus halverwege van pose veranderd
.
. 
.
.[/quote]