[TEK] Antiverveling tekening...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:43

Niet super geweldig??

Hij IS geweldig!!!

PeertjeRijsa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:44

wauw...!! echt heel mooi
ik doe het je echt niet na hoor!!

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-05 21:49

Jaduuh schreef:
Ik had gelezen dat ze voor uhm 30 euro (was met korting) voor een A4 en zonder korting 50 euro ennem .. voor A3 was mét korting 50 euro en zonder 100 euro ?? Zoiets in ieder geval .. en dat vind ik toch wel erg prijzig

Ehm, ja en wat zou jij dan willen zien?
Papier wat ik gebruik kost 5,95 per vel, krijt kost 1,70 per stuk en mijn uurloon is ook minimaal 7 euro. A4 minimaal 5 uur dus reken maar uit.

En als jij het er niet voor over hebt, nouwja jammer dan, genoeg die het erg graag voor over hebben.
In 'het wereldje' is het zelfs goedkoop.

[quote=PeertjeRijsa]
ik doe het je echt niet na hoor!!
[/quote]
En dat is precies de opmerking waar ik een grafhekel aan heb , als iedereen het me na deed zat ik zonder werk .

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [TEK] Antiverveling tekening...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:51

@Jaduuh: maar dan heb je wel kwaliteit voor dat geld!!!
Vind ik tenminste...

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:54

Jaa dat is wel zo .. ik snap ook wel dat het zo duur is Maar ik heb niet eens zoveel geld volgens mij

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:07

ik vind de tekening echt geweldig!!
ik kan dat echt niet zo mooi... ik ben net begonnen met mijn eerste pastelkrijt tekening maar ik moet nog veel oefenen
ik ben je fan!!!

eventjes offtopic: ik vind dat jij er weinig voor vraagt vergeleken wat je ervoor terug krijgt!, voor de bokkers onder ons( een leeftijd van13, 14 jaar ) is dat misschien veel maar wat je ervoor terug krijgt is de prijs voor die prachtige tekeningen niet heel veel!!!
ik ben dan 13 en heb het geld er niet voor maar mijn tante schildert in aqryll en olie enz. en die vraagt er rond de 200 euro voor.....
jij bent echt een prof joh!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:24

Ik vind dit een echt lekker soft droom paardje. Helemaal niet erg dus dat het oog wat te hoog zit.

Hij is trots, charmant en heeft een prachtige kleur. De uitstraling van het dier is geweldig.
Erg netjes weer Deborah!

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 00:07

WOW prachtige kleuren!! helemaal toppie!
Prachtige manen en schaduwtinten
SUper!
Alleen valt het me op dat het linker oortje, (voor de kijker) dat zwarte gat volgens mij iets verder naar beneden moet doorlopen, maar ik kan het ook mis hebben..
Oog is ook heel mooi, heel levend

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 08:55

Je krijgt zo onderhand al meer reacties op deze tekening dan op je ´reguliere´werk.
Ik vind hem mooi! Idd een paar minpuntjes, maar dat oog vind ik prachtig, het heeft echt diepte.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 15:36

Wow, en dat noem je ff snel iets maken ! Mooi hoor! Ik zou willen dat ik het zo kon!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 16:41

Niet supergeweldig noemt ze dat Hij is prachtig!
Misschien kan er idd nog wel het 1 en ander verbeterd worden, maar hij is net echt!

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:19

zucht..... *jaloers*

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:55

Yep, ik vind hem ook al schitterend .

Ik vind de beweging van de manen heel erg mooi, net alsof hij op de een of andere manier op je papier gezweefd is (wat n zin ) . Het oog is ook zeer goed gelukt, t zou in t "echt" volgens mij n heel intelligent dier zijn .

Ik blijf nog steeds fan van pastelpotlood , maar jij blijft me inspireren om toch eens t pastelkrijt te gaan proberen!
(hoewel ik t eigenlijk niet zo goed aandurf )

Tibamar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:32

Hij is gaaf zeg
Als ik me verveel zou ik dit niet zo 1 2 3 kunnen

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 10:34

ik bewonder dit soort tekeningen echt!
ik zou het nooit kunnen,
ik ben benieuwd naar je andere tekeningen.
heel mooi getekent!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 10:55

elanor schreef:
Je krijgt zo onderhand al meer reacties op deze tekening dan op je ´reguliere´werk.

Dat dacht ik ook, na een paar uurtjes was er al een tweede pagina

smeetjoew schreef:
ik vind dat jij er weinig voor vraagt vergeleken wat je ervoor terug krijgt!, voor de bokkers onder ons( een leeftijd van13, 14 jaar ) is dat misschien veel maar wat je ervoor terug krijgt is de prijs voor die prachtige tekeningen niet heel veel!!!

Heb je helemaal gelijk in, zeker wat betreft leeftijd. Daar merk ik echt verschil in.
Pastelopdrachten zijn meestal voor wat oudere mensen (vaak 30+). Grafiet was meestal voor de jongere mensen (onder de 20). En de bedelbrieven zijn altijd van mensen die niet ouder dan 16 zijn .

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:42

wauw!

halibut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:52

Als mn shireventje uitgegroeid is kan je mij zeker verwachten voor een portret Ik vind je prijzen absoluut niet hoog, zeker niet te hoog. Misschien lijkt het even veel (leeftijd zal daar ook zeker een rol in spelen), maar het is toch geweldig als je elke dag naar zo'n tekening kan kijken?

De oortjes en de neusgaten zijn al gezegd, verder is ie geweldig. Ik ga eens heel lang naar die manen kijken, misschien leer ik er nog wat van

Edit: nu ik er nog een keer naar kijk vind ik de nek wat dunnetjes in vergelijking met het hoofd.

Edit 2: *ja ik blijf bezig* Zie net je aanbieding. Zonde om die te laten lopen en geen jeugdportret van mn ventje te laten maken. Even bij mn ouders bedelen

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:03

ja prachtig ik wauw dat ik zo mooi kon tekenen ik oefen wel wat maar dat is met gewoon potlood dus dat zal wel niet fantastisch worden is het slim om het dan een keer te gaan proberen met pastel of ik zal het anders zeggen is dat ook wat makkelijker?

Lisanne1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:27

Wauw, hij is echt super mooi !

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 10:58

@ Jallist: , en die nek lijkt misschien wel een beetje dun, komt denk ik doordat ik hem eigenlijk over zijn schouder wilde laten kijken (vind ik een mooie houding) maar door de manen zou je dat toch niet zien dus halverwege van pose veranderd

@ nujaro: Het moet je maar net liggen, ik heb ook verschillende media geprobeerd voor ik op pastel uitkwam, ben nog altijd bezig met nieuwe dingen proberen.
Met verf kan ik bijv. weer totaal niet overweg. Met kleurpotloden kan ik niets. Maar er zijn ook weer mensen die daar fantastisch mee kunnn werken en weer helemaal niets met pastel kunnen. Kwestie van uitproberen dus .
Belangrijkste is iig om niet iemand na te willen doen. Je kan nu wel naar deze tekening kijken en denken 'dat wil ik ook ik ga ook pastel kopen' maar dan begin je dus al meteen verkeerd .

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:50

@ nujaro: Het moet je maar net liggen, ik heb ook verschillende media geprobeerd voor ik op pastel uitkwam, ben nog altijd bezig met nieuwe dingen proberen.
Met verf kan ik bijv. weer totaal niet overweg. Met kleurpotloden kan ik niets. Maar er zijn ook weer mensen die daar fantastisch mee kunnn werken en weer helemaal niets met pastel kunnen. Kwestie van uitproberen dus .
Belangrijkste is iig om niet iemand na te willen doen. Je kan nu wel naar deze tekening kijken en denken 'dat wil ik ook ik ga ook pastel kopen' maar dan begin je dus al meteen verkeerd .[/quote]

dat was ik eigenlijk ook niet van plan maar ik denk dat ik msschien wel pastel ga aanschaffen en daar eens wat mee ga klungelen