[TEK] Pastel op pastelkaart *welk ras?*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:53

hihihih ik weet het ook zeker, een minishet

anne93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:44

Ik vind hem erg mooi(ik heb inmiddels al gelezen dat het een shet was) Alleen ik vind dat de ogen misschien iets groter kunnnen(ik kan het ook helemala mis hebben hoor!

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 16:33

*schopt iedereen die het fout heeft en iedereen die zeurt over te kleine ogen*

again, zoals de vorige tekening ookal, kleine ogen is gewoon 'mijn ding' (schouderklopje voor elanor die het goed heeft gezien ), het gaat vanzelf, is bij al mijn tekeningen en ik ben niet van plan daar nog verandering in te brengen omdat het nu gewoon kenmerkend is voor mijn tekeningen. Als je naar een perfect plaatje wil kijken kijk je maar naar een foto.
Klinkt misschien beetje arrogant ofzo, zal ook wel zo zijn, maar ik vind dat dat wel mag .

Wat betreft het ijslander zijn, ik weet waardoor het komt, de kop lijkt te smal door de manen, ik zal de breedte ervan nog even aanpassen op de echte tekening door nog wat extra neus door de maantop te laten schijnen, want de zichtbare kant zie je wel duidelijk de (mini)shetvorm
Als ik de veranderingen heb gemaakt zal ik hem opnieuw uploaden, zijn kleine dingen maar kunnen zoveel doen voor een tekening .

EvelijnS

Re: [TEK] Pastel op pastelkaart *welk ras?*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 16:42

Je bent niet arrogant hoor.

Foei! Een paard/pony heeft een hoofd, geen kop!
Ik kijk wel uit naar de verbeteringen.