Je zal het maar meemaken, als jou, als die ouders, als haarzelf: verschrikkelijk! Echt niet normaal, vind het echt erg voor je! Je bent dan zo machteloos...
eey stef sterkte ermee maar ik snap het niet zo goed het is van ene vriendin maar jij weet van begin tot eind hoe die meoder kijkt zich voelt enzovoort dat voelt en ziet toch aleen je vriendin ( de dochter van de ouders ) ik vindt het een beetje vreemd want in die jaren dat ik jou ken heb ik jou er nog nooit over gehoord
offtpic : jullie kunnen tegen mij gaan schelden heb mede leven dit en dat maar ik hebt het even tegen stef dus stef en ik praten samen wel verder bedankt
het hele verhaal weet ik mdat ik uitgebreid met die moeder heb zitten praatten de reden dat ik het niet zo vertel is dat ik het nog steeds moeilijk heb met het verlies
banketstaaf aub geen stront michelle pfff je weet me halve leven niet hier vind je het gekdat ik het niet tegen jou vertel denk ik dat ik hier me hart kan luchten nee hoor ga jij zitten zeuren aub bespaar me het en als ik hierover zou liegen zou het wel heel triest zijn
en trouwens weet je hoe je weet dat iemand zich zo voelt omdat je diegene door en door kent een moeder weet alles van een dochter hoor en ik ging al zolang met haar om dat ikeen soort kind aan huis was en zij bij mij dus ik sprak en spreek haar moeder veel maarja je zal pasweten hoe jij je voelt als dit jou gebeurt
stef dat gelieg van jou weten heel vele mensen nou en ja inderdaad en als ik hierover zou liegen zou het wel heel triest zijn waarom denk je dat ik in het topic reageer omdat neimand weet hoe je echt ben behalve ik jes ik iris en alles en nee nu ieneens kom je zeggen waarom denk je dat je het mij zou vertellen amar eerst was ik nog uhhum een goeie vriendin van je en ken de ik je 4 jaar en nu ineens uhhum niemand meer beetje vreemd he ... maarja we hebben hierover gesproken op msn dus de rest mag weer medelijden krijgen