Wat een talent, en dan zolang achterhouden voor ons vreselijk hoe kun je dat doen In het vervolg ben je verplicht ons alles te laten zien Vindt ze alledrie heel mooi, en ben zeer benieuwd hoe de paarden eruit komen te zien.
Ik ben echt een beetje beduusd door alle reakties en dan ook nog de 2de pagina gehaald...... ik dacht laat ik nog maar even reageren om de vragen te beantwoorden...
- Goed ik had altijd het plan om te gaan tekenen voor anderen (en dan betaald) maar ... ik kan het bij mezelf niet afdwingen. Dus als ik een deadline zou hebben.. dan sla ik dicht en komt er geen tekening uit mijn potloden als je begrijpt wat ik bedoel. - Daarnaast is er nog een moeilijke vraag wat zou je kunnen/mogen vragen voor zo'n tekening en dat is iets waar ik niet uit kan komen... en dan zit je weer met een deadline, je kunt iemand niet een jaar op zijn tekening laten wachten vind ik . Maar ik zou het wel graag willen gaan doen. - Ik heb nu 2 foto's klaarliggen van mijn ponies om te gaan tekenen alleen moet ik nog een beetje tijd vrijmaken tussen alle bezigheden door maarrrrrr ik beloof dat als ze klaar zijn dat ik ze dan weer hier neerzet . Duurt alleen wel even want ik ben best wel lang bezig met zo'n tekening... In die eerste tekening zit alles bij elkaar opgeteld 15 uur! - En ... het wordt tijd dat ik naar de dierentuin ga om wat mooie plaatjes te schieten want een reisje Afrika zit er niet in - Nou zei er ook iemand dat de neus van de laatste kat een beetje scheef stond... weet je dat ik steeds gedacht heb er klopt iets niet aan die tekening en ik kon er maar niet uitkomen... nu weet ik het!! je hebt gelijk die staat een klein beetje scheef .. het blijft handwerk hihi
Laatst bijgewerkt door Lontje op 16-10-05 21:17, in het totaal 2 keer bewerkt