Maarja, met mijn foto's ga ik dan ook daarheen en niet op bokt, waarom? Omdat, zoals al gezegt, het nivo hier gewoon ontzettend laag is.
Het is een blijft een paardenforum, wij zijn goed in paardrijden, meer ook niet lijkt het wel, foto's die voorbijkomen zijn bagger, mensen laten trots een tekening zien waarvan ik denk 'meen je dat serieus?' fotobewerkingen zijn prut, verhalen interesseren me niet en gedichten zijn gewoon heel persoonlijk, hooguit wat commentaar op de opbouw maar daar heb ik geen verstand van.
Er zijn uitzonderingen natuurlijk, zoals Gerbenfroh zegt, degene waarvan je weet dat het de moeite waard is, maar dat zijn dan ook degene die er écht iets mee doen, niet gewoon voor de lol even in 5 min. een tekeningetje maken of tussen je foto's een vinden die je wel leuk vind.
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, misschien een goed idee, maar misschien ook een groot fiasco.
Misschien eerst de eis dat je het in een centraal topic zet, mocht het daar goedgekeurd worden mag je er een appart topic voor maken, dan krijg je alleen losse topics die de moeite waard zijn.
En om dat van sietskuh te voorkomen misschien de regel dat je _altijd_ op de laatst geplaatste (of laatste 2/3) moet reageren en dan eventueel ook op voorgaande.