Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jemieloves schreef:Hoi, ik las al die verhalen en dacht ik ga het ook is proberen![]()
Huilend viel Tessa op haar bed, wat deed ze verkeerd?
Ze had haar moeder's make up helemaal niet gebruikt.
Tessa kreeg altijd overal de schuld van.
Ze stond op en bekeek zichzelf in de spiegel, zo te zien had haar moeder haar heel erg toegetakeld huilend viel ze weer op het bed neer'
Ze wou dat ze Tara was haar zus zij deed alles goed ze hoefde nooit wat te doen en haalde goeie cijfers op school.
Tessa kon in haar moeder's ogen helemaal niks goed doen,ze werkte zich uiternaat,deed alles wat haar moeder van haar vroeg en nog was het niet goed.
Huilend liep ze naar de badkamer Ze deed haar kleren uit en ging onder de douche staan.
Hoe kon ze morgen nou zo naar school? dacht ze bij zich zelf.
''Tessa eten"
"Ja ik kom"!
Wat vinden jullie ervan?
als jullie het leuk vinden schijf ik wel door
jemieloves schreef:Er komt vanavond een groot stuk![]()
maar ik ben mijn inspiratie even kwijt
caat_eve schreef:ik kijk ook zker wel!
je moet schrijfster worden man! je hebt talent!!!!
Ellende schreef:Blauwe plekken van Carry Slee? Dat vind ik knap, volgens mij is dat het boek van Anke De VriesDat boek heb ik in ieder geval wel gelezen, en ja dat ging ook over een meisje dat mishandeld werd. Maar er worden meer meisjes mishandeld dan alleen in dat boek, ben dus niet te snel met mensen van plagiaat beschuldigen
En aan de ts: je laten inspireren door een boek is altijd goed, maar maak wel je eigen verhaal.
jemieloves schreef:Ze kwamen steeds dichter bij.
Tessa deinste weg in een hoekje van haar kamer De deur werd open gesmeten.
het was haar moeder
''Ondankbaar kind eerst zo'n toon tegen me aanslaan en dan het meubulair vernielen! door die harde klap van de deur zit er nu een scheur in de muur!''
Boos kwam ze op haar aflopen.
''Mam alsjeblieft nee doe het niet''
''het is je eigen schuld''!
Ze wou de trap ontwijken maar ze was te laat, ze greep naar haar maag en ze voelde de tranen prikken.
''M-mam hou op ik heb al zoveel pijn van de vorige keer!''
''Hou je bek'' boos trapte haar moeder nog een keer''
''aljeblieft zeg je lokt het zelf uit''
''de rest van de slagen voelde ze niet meer''
Alles werd zwart voor haar ogen.
ze was bewusteloos....
Toen ze wakker werd lag ze nog steeds op de zelfde plek.
Het was ochtend en alles deed pijn van top tot teen.
''Tessa'' haar stiefvader liep haar kamer in.
''Tessa opstaan het is half 8 ''
''Ja ik kom zo''
Ze liep naar de badkamer en kleede zich uit.
Alles was blauw! ojee en ze hadden vandaag gym wat moest ze doen dacht ze bij zich zelf.
Ze liep naar de kast en haalde er een dikke trui uit met een lange broek ook al was het 23 graden nog ging ze niet in een T-shirt lopen.
Niemand hoefde te weten dat haar moeder haar sloeg.
Ze deed haar kleren aan en deed heel veel make up op zodat je de blauwe plekken niet meer zag zitten.
Ze liep naar beneden daar zaten haar moeder zus en stiefvader al aan tafel.
''Tessa je bent te laat het eten is al op''
''o''
Ze zij maar niks meer anders kreeg ze weer een pak rammel.
nee, ze kocht op school wel wat...
Ellende schreef:Blauwe plekken van Carry Slee? Dat vind ik knap, volgens mij is dat het boek van Anke De VriesDat boek heb ik in ieder geval wel gelezen, en ja dat ging ook over een meisje dat mishandeld werd. Maar er worden meer meisjes mishandeld dan alleen in dat boek, ben dus niet te snel met mensen van plagiaat beschuldigen
En aan de ts: je laten inspireren door een boek is altijd goed, maar maak wel je eigen verhaal.
nicolina schreef:ag mensen waar maken jullie je druk om...zijn nog ergere dingen op de wereld hoor:S