Je zusje huilt..en houd mijn hand stevig vast...Ze knijpt er zachtjes in.Ik kan het niet geloven!Nu ben je echt weg!Dit kan niet waar zijn...
Ik pluk een bloem uit de heg achter je graf..Samen met een traan en een kus gooi ik hem in het graf.Dan loop ik naar Kristy toe.Ze briest,en is onrustig." ho maar meisje" .Ik leg mijn hand op haar buik en Kristy slaakt een gil.Iedereen kijkt op,en ik loop met Kristys' halstertouw in mijn hand het kerkhof af.Je ouders willen wat zeggen maar nee.Ze zwijgen,beseffend dat Kristy er ook nog is.Als ik eenmaal met kristy uit het zich verdwenen ben knoop ik het uitiende van het halstertouw vast zodat het nu op een soort teugel lijkt.Ik klauter op kristy en heel rustig draaf ik aan.Ik kijk voor me uit..het is mistig,de manege is nog niet in zicht.Ik passeer grote groene weilanden.Iedereen gaat gewoon door..De koeien staan er nog gewoon,de winkels zijn open,fietsers passeren me en Kristy is zo rustig als wat.Ik voel een warm zuchtje wind om me heen slaan.Ik bibber..." je zou nooit bij me weggaan!" Snik ik..
Mensen staren me aan,mijn mascara is uitgelopen maar het boeit me totaal niet.Eindelijk zie ik het bordje van de manege in zicht..
Kristy merkt het op en versnelt haar pas.
Rustig neem ik Kristy terug.En stap haar uit.Als ik het erf opstap kijkt iedereen op.Iedereen die i nde buitenbak rijdt kijkt,Iedereen die op stal is kijkt.En ik schaam me zo!Ik durf ze niet eens aan te kijken.Jarenlang heb ik ze genegeerd.Ik kan nu toch niet zomaar naar ze toe gaan.?Met jou heb ik veel plezier en lol op de manege gehad.Maar nu heb ik niemand meer!Ik hou halt voor Kristys' stal.
Azurro die ernaast staat hinnikt vlemend.Ik stijg af.Heel voorzichtig..op mijn blote voeten.Mijn schoenen heb ik ergens laten vallen,God weet waar het ligt.maar alles interesseerd me niet meer,volkomen niet!
Ze slaat het dagboek dicht.En fietst naar de manege toe.
Iedereen groet haar,en vriendelijk groet ze terug.ze loopt richting de wei.En gaat op het hek zitten.Een vrouw stapt op haar af. Hoi,hoe gaat het met je?
De tiener antwoord : "Nja,,het is goed nu..we zijn nu vandaag precies 2 jaar verder.."" Ik heb vrienden gemaakt..En met de jaarling van Azurro&Kristy gaat het ook prima."
Ik mis hem vreselijk..maar het heeft zo moeten zijn..Ik heb nu de zorg van kristy op me genomen.En er gaat geen moment voorbij dat ik niet aan hem denk.maar het is gewoon over...hij is weg.Ik heb inmiddels een nieuw lief vriendje..En ga verder met mijn leven..
Dit was mijn verhaal!Hoop dat jullie het mooi vonden!