Simone knikt moeizaam en strompelt naar de deur. Plotseling..
Gaat de deur open en Simone's mam komt naar buiten. "Simoon, waar wás je? Ik heb je toch gezegd dat je beter binnen kon blijven? Nu je je niet lekker voelt. Meid, wat zie je bleek, kom gauw naar binnen! Bedankt Samantha voor het brengen! Doei!" Verbluft sta ik buiten voor een gesloten deur. Wat deed Sandra raar. Zo is de moeder van Simone nooit. Ach, zal wel bezorgdheid zijn. En ik fiets naar huis. Als ik thuiskom droog ik me eerst af, ben nog steeds een beetje nat. Vervolgens spring ik achter de pc. He wat cool! Jeroen is ook op msn!
Jeroen --> You're so hot (H)zegt: Hee leuke meid! Sammy-girl: (L) ...zegt: Hee! Jij bent ook snel! Jeroen --> You're so hot (H)zegt: Ja jij ook! maar dat had ik ook wel verwacht van zo'n leuke meid als jij! Sammy-girl:(L)...zegt: Nounou, wat een lof. Dat meen je toch hopelijk niet serieus? Jeroen --> You're so hot (H)zegt: waarom niet? je lijkt me echt heel erg leuk en aardig! Maar meid, ik moet gaan, spreek ik je gauw?
Jee! Waar heeft die kerel last van?! Flirten met mij! Nou, lekker terugflirten dan maar! Onee, hij moet gaan! Ik sluit snel af en loop naar beneden.
Mam en pap zitten bij elkaar. Heel serieus kijken ze me samen aan. "Mam, pap, wat is er?" Ik pak wat te drinken. Mijn ouders kijken elkaar heel serieus aan. "Sam, je weet dat je opa ongeneeslijk ziek is." Ja dat wist ik.[ Oh sorry dat ben ik helemaal vergeten te vertellen aan jullie, lezers! Mijn opa heeft een hersentumor, is een jaar geleden opgegeven. Had het er erg moeilijk mee, maar heb nu gelukkig vrede ermee!] "Jaa", zeg ik ongeduldig. Wat willen ze hiermee bereiken?! "Weet je nog waar dat mee begon? ", vraagt mama serieus. "Jaaa", zeg ik nog ongeduldiger. "Met koppijn en misselijkheid en nekpijn en.. OH!"