de maanden die volgenden waren raar... ik was mezelf niet althans in mijn denken, ik zat veel boven luisterde zijn favo muziek en deed niks anders dan tekenen.. en veel schrijven...
na een aantal wat maanden zochten we het graf op, dat was best even slikken leerde de plek waar hij woonde kennen zag zijn kamer, alles... dat was raar, want hij was er niet... het was niet compleet..
maar toch wist ik dat dit zijn keuze was en dat hij dit wou en nou jah dat wilde ik respecteren.. ik heb toen voor mezelf gedacht dat het nu helemaal anders moest gaan worden, ik was altijd erg verlegen en stil.. vanaf dat moment stond ikmijn mannetje ik zou mezlef niet zomaar ;laten kennen... en dat wilde ik omdat ik cekr wist dat hij dat ook zo gewild zou hebben..
en vanaf toen werd ik anders voor mezelf voor anderen... ik beet van me af, op een goede manier, heb er veel over gesproken en voor mezefl besloten dat je allen kansen in je leven moet aanpakken en die moet benutten.. en verder loopt het verhaal eigenlijk niet... dit zijn zijn gewoon puur mijn geveolens... ik zit er over te denken om er nog wel een fictie variant op te maken.. met een heel ander verhaal en personen en zo... bedankt voor jullie aandacht en belangstelling
ficitie verhaal volgt zeer snel
bedankt allemaal